loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 33 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال حداکثر تا ۳۰ تیرماه برای ارسال فهرست بازیکنان به AFC برای حضور در نیمه نهایی فرصت دارد.

محمدرضا کسرایی  در مورد فرصت استقلال برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال تا 21 جولای برابر 30 تیرماه فرصت داده شده تا مدارک بازیکنان و فهرست جدید تیم‌شان را برای شرکت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنند. ثبت نام بازیکنان جدید استقلال هم دقیقا مثل ثبت نام بازیکنان در مرحله گروهی است. استقلال باید مدارک خود را از طریق روابط بین الملل فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال همچنین باید فرمی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و بازیکنان جدیدی را که به جای بازیکنان جدید گرفته است پر کند. به طور مثال به کنفدراسیون فوتبال آسیا بگوید که مثلا احمد جمشیدیان به جای عباس محمدرضایی به استقلال آمده است.

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ در مورد تعلیق باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه چگونه امکان دارد استقلال تا 30 تیر رفع تعلیق شود، گفت: این مسئله به کمیته انضباطی مربوط می‌شود و من در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظری بکنم اما یکی از شرایط حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا این است که بازیکنان در لیگ داخلی کشورها نیز مشکلی برای بازی نداشته باشند. ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی توصیه اکید کرده اگر باشگاهی تا 21 جولای ثبت نام خود را انجام ندهد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 46 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال برزيل با غلبه بر اروگوئه به فينال جام کنفدراسيون‌ها راه يافت.   

 برزیل 4 - ایتالیا 2: اشتباهات روشن، صدرنشینی سلسائو
در اولين بازي از مرحله نيمه نهايي جام کنفدراسيون‌ها 2013 برزيل، بازيکنان لوئيز فيليپه اسکولاري که با اقتدار و با کسب 9 امتياز از مرحله گروهي صعود کرده بودند برابر اروگوئه‌اي صف‌آرايي کردند که در گروه دوم با کسب شش امتياز به عنوان تيم دوم پا به مرحله نيمه نهايي گذاشته بود.

اين بازي در نهايت با نتيجه دو بر يک به سود برزيل به پايان رسيد.

نيمه اول اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود ميزبان به پايان رسيد. فرد در دقيقه 41 موفق شد تک گل برزيل در نيمه اول را وارد دروازه اروگوئه کند.

البته در اين نيمه اروگوئه روي خطاي واضحي که داويد لوئيز روي لوگانو داشت، در دقيقه 14 صاحب يک ضربه پنالتي شد که بهترين بخت براي پيش افتادن اروگوئه از ميزبان قدرتمندشان برزيل بود که اين پنالتي را ديه‌گو فورلان خراب کرد و توپ را به دستان سزار دروازه‌بان برزيل کوبيد.

اروگوئه خيلي زود به بازي برگشت و در اوايل نيمه دوم و در دقيقه 48 کاواني مهاجم اروگوئه موفق شد دروازه ميزبان را باز کرده و بازي را به تساوي بکشاند.

نتيجه مساوي تا دقيقه 85 ادامه داشت تا اينکه روي فشار ميزبان روي دروازه اروگوئه و سانتر زيبا از روي نقطه کرنر توسط نيمار، پائولينيو موفق شد با ضربه سر دروازه اروگوئه را باز کرده و برزيل را دو بر يم پيش اندازد.

بدين ترتيب برزيل اولين فيناليست جام کنفدراسيون‌ها در کشور خود لقب گرفت و بايد منتظر نتيجه ديدار امشب اسپانيا و ايتاليا بماند تا حريف خود در فينال را بشناسد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 44 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

اسپانيا - ايتاليا؛ تکرار فينال يورو2012

پس از گذشت يک سال، نبرد تماشايي لاروخا و آتزوري در جام کنفدراسيون‌ها تکرار مي‌شود.   


 فردا (پنج‌شنبه) دومين ديدار مرحله نيمه نهايي جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل با ديدار تماشايي دو تيم قدرتمند قاره اروپا يعني اسپانيا و ايتاليا انجام مي‌شود. در اين مصاف لاروخا (اسپانيا) و آتزوري (ايتاليا) پس از گذشت يک سال بار ديگر به مصاف هم مي‌روند. يک سال قبل در نبرد نهايي مسابقات يورو 2012 که در دو کشور لهستان و اوکراين انجام شد، اين دو رقيب ديرينه مقابل هم قرار گرفتند که ماتادورها 4 بر صفر مقابل لاجوردي‌پوشان به برتري رسيده و جام قهرماني را کسب کردند.

 پس از گذشت 12 ماه يکبار ديگر اين دو رقيب در مرحله سرنوشت‌ساز جامي ديگر برابر هم صف‌آرايي مي‌کنند و گمان مي‌رود تيم‌ تحت هدايت پرندلي (ايتاليا) انگيزه‌هاي مضاعفي براي انتقام از تيم دل بوسکه (اسپانيا) دارد.

اين نبرد تماشايي در ورزشگاه کاستلو در شهر فورتالزا برگزار مي‌شود.

نخستين ديدار اين مرحله امشب ميان برزيل و اروگوئه انجام خواهد شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 منچستریونایتد به دنبال معاوضه رونی و رونالدو

کریستیانو رونالدو و وین رونی ممکن است جای خود را با هم عوض کنند، اتفاقی که اگر بیفتد یکی از بزرگ‌ترین انتقالات تابستانی رقم خواهد خورد.

دیلی میل نوشته منچستریونایتد می‌خواهد 70 میلیون یورو به علاوه وین رونی را به رئال مادرید بدهد تا ستاره پرتغالی‌ را به اولدترافورد برگرداند.

رونالدو در منچستر به‌شدت محبوب است و رونی هم می‌تواند گزینه‌ای عالی در این انتقال باشد. خبرهای زیادی از رفتن او به گوش می‌رسد و چلسی هم به دنبالش است. اما رئال مادرید ممکن است مقصد او باشد. کارلو آنچلوتی، مربی احتمالی رئال مادرید به‌شدت طرفدار اوست و رئال هم به آسانی دستمزد او را فراهم خواهد کرد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

ژابی آلونسو هافبک دفاعی سابق لیورپول و کنونی رئال مادرید هنوز حاضر به عقد قرارداد جدید با

کهکشانی ها نشده است.

پدر ژابی میگوید که او میخواهد کمی صبر کند تا بهترین تصمیم را بگیرد !

اما شاید علاقه غیر انکار آلونسو به لیورپول و هم بازی اش جرارد سبب شود تا راه رفتن سوارز هموار گردد.

و یا شاید دو باشگاه این دو را معاوضه کنند یعنی سوآرز به رئال برود و ژابی به خانه برگردد و در کنار جرارد مثل گذشته کمربند محکمی برای لیورپول در وسط میدان درست کنند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 33 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

توز از منچستر سيتي به يوونتوس منتقل مي‌شود


کارلوس توز مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال منچستر سيتي انگليس به يوونتوس ايتاليا منتقل خواهد شد.   


دو باشگاه درباره انتقال توز به توافق رسيدند و اين بازيکن قرار است در معاينات پزشکي يوونتوس شرکت کند.

توز 29 ساله که سال 2009 از منچستر يونايتد به سيتي منتقل شد هنوز با اين انتقال موافقت نکرده است.

مبلغ انتقال اين بازيکن تا 16 ميليون يورو تخمين زده شد.

مانوئل پيگريني سر مربي جديد سيتي نيز با جدايي توز موافقت کرده است.

توز فصل 2007 - 2006 با تيم وستهام بازي در ليگ برتر انگليس را شروع کرد و سال 2006 با به ثمر رساندن گل منجر به باقي ماندن وستهام در اين ليگ به قهرمان تبديل شد.

توز فصل 2012 - 2011 با روبرتو مانچيني ايتاليايي مشکل داشت اما فصل قبل با 17 گل بهترين گلزن انگليس شده بود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 35 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

منچستر سیتی هم برای خرید سوارز وارد عمل خواهد شد !


 منچستر سیتی هم برای خرید سوارز دست به کار خواهد شد و با پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی مزه ی دهان سران لیورپول را خواهد چشید !

سوارز هم اکنون پیشنهادی ۵۰ میلیون پوندی از سوی رئال مادرید دارد و تنها مسئله این است که لیورپول خواهان ۵۰ میلیون پوند + یکی از بازیکنان رئال مادرید است.

به هر حال باید دید که بالاخره تکلیف سوارز حاشیه ساز چه خواهد شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 50 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

سیمون مینولت دروازبان ساندرلند رسما با لیورپول قرارداد امضا نمود تا قرمز پوش شود.

سیمون که در سال۲۰۱۰ به ساندرلند آمده بود  ۹۰ بار برای این تیم بازی کرده است.

او ۱۳ بار هم برای تیم ملی کشورش٬ بلژیک به میدان رفته است.

این دروازبان خوش استایل ۲۵ ساله اولین بلژیکی خواهد بود که در لیورپول توپ میزند.

قرارد داد او با باشگاه ۵ ساله است و ارزشی به میزان ۹ میلیون پوند دارد.

دیگر لیورپول میتواند درون چهار چوبش آرامش داشته باشد.

در صورتی که رینا بماند بی شک رقابتی شدید بین او و سیمون برقرار خواهد شد و اگر هم رینا از تیم جدا شود مگنولت به خوبی درون دروازه خواهد ایستاد.

 

517 x 364

517 x 364

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

حنیف عمران زاده قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.



عمران زاده که امروز به همراه سید مهدی رحمتی به دفتر باشگاه استقلال رفته بودد با علی فتح الله زاده به توافق رسید و قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.عمران زاده پس از این اتفاق گفت:«برای ماندن دو دل شده بودم،اما پس از صحبت هایی که با فتح الله زاده و رحمتی کردم تصمیم گرفتم در استقلال بمانم.من می خواستم اول مشکلات مالی فصل گذشته حل شود.به هر حال حالا مشکلی وجود ندارد و من در استقلال ماندنی شدم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 467 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

تاریخچه باشگاه فوتبال تاتنهام

 

باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر (به انگلیسی: Tottenham Hotspur F.C.)‏ که با نام اسپرز هم شناخته می‌شود یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در منطقه تاتنهام در شمال شهر لندن انگلستان است. سه سال بعد در سال ۱۸۹۵ تاتنهام به یک باشگاه حرفه ای بدل شد و در سال ۱۸۹۹ در ورزشگاه وایت هارت لن مستقر شد.
باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر در سال ۱۸۸۲ تاسیس شد و در ۱۹۰۱ برای اولین بار اف ای کاپ را برد که این قهرمانی آنها را به اولین باشگاه غیر لیگی تبدیل کرد که یک جام معتبر داخلی را به خانه می برد.تاتنهام اولین تیم قرن بیستم است که در جام حذفی و جام اتحادیه دابل کرد.آنها این دو جام را در فصل ۶۱-۱۹۶۰ به خانه بردند.پس از موفقیت در دفاع از قهرمانیشان در سال ۱۹۹۲، در ۱۹۹۳ آنها با بردن جام برندگان جام، اولین تیم انگلیسی ای شدند که به قهرمانی در یک رقابت اروپایی می رسند.در ۱۹۶۷ برای بار سوم اف ای کاپ را بردند تا در دهه ۶۰ سوم بار باشد که به این افتخار می رسند.در دهه ۷۰ آنها دو بار جام اتحادیه را نیز به خانه بردند و در ۱۹۷۲ قهرمان اولین دوره جام یوفا در لقب گرفتند.آنها اولین باشگاه بریتانیایی بودند که در دو جام مختلف اروپایی به قهرمانی رسیدند.در دهه ۸۰ آنها چند جام مختلف دیگر را نیز به تالار افتخارات خود افزودند: دو بار اف ای کاپ، جام خیریه انگلستان و جام یوفا در ۱۹۸۴. در دهه ۹۰ آنها جام حذفی و جام احادیه را بالای سر بردند.وقتی که آنها جام اتحادیه را یک بار دیگر در سال ۲۰۰۸ صاحب شدند، این بدان معنا بود که آنها در هر شش دهه گذشته حداقل یک جام معتبر را برنده شدند.افتخاری که تنها منچستر یونایتد به آن دست یافته است.

شعار لاتین باشگاه Audere est Facere است و نشان باشگاه یک جوجه خروس می باشد که بر روی یک توپ فوتبال ایستاده است.این باشگاه دارای یک شهرآورد مهم با همسایه نزدیکش آرسنال می باشد و بازی بین این دو تیم با نام شهرآورد شمال لندن شناخته می شود.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 4,409
  • بازدید کلی : 36,302