loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 37 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

تمرین استقلال ، عکس و خبر

در تمرین امروز آبی‌پوشان تمام اعضای کادر فنی حضور داشتند و سیاوش اکبرپور غایب بود. این بازیکن به دلیل کسالت در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد

  تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

با توجه به اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه بازیکنان جدید در حال عقد قرارداد با این باشگاه هستند و تعدادی از بازیکنان نیز قرارداد خود را تمدید می‌کنند، تماشاگران استقبال بهتری را نسبت به روزهای گذشته از تمرین آبی‌پوشان به عمل آوردند. امروز نیز حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های این تیم را نظاره کردند.

* علی‌اکبر استاد اسدی و بهمن طهماسبی دو مهمان ویژه تمرین امروز استقلال بودند که در کنار زمین حضور یافتند.


http://u.goal.com/291500/291539hp2.jpg

* امیر قلعه‌نویی که در حال تماشای بازی تیم‌های پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان بود با 20 دقیقه تاخیر در کنار زمین حضور یافت.

* فردین عابدینی که مصدوم شده بود با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت. وی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد با دستور پزشک از سه یا چهار روز دیگر تمریناتش را پی می‌گیرد.

* آرش محمودی بازیکن پیشین تیم استیل آذین در تمرین استقلال حضور یافت و با این تیم به تمرین پرداخت.

* مجید صالح پیش از شروع تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. پس از آن دویدن و گرم کردن در دستور کار قرار گرفت. بخش بعدی تمرین، بازی آقا وسط بود و پس از آن هم 10 دقیقه فوتبال در یک نیمه زمین انجام گرفت. در بخش پایانی تمرین بازیکنان به کارهای ترکیبی، سانتر از جناحین و شوت از راه دور پرداختند.

http://u.goal.com/291500/291541hp2.jpg


* استقلال روز پنجشنبه نیز دو جلسه تمرین دارد. آبی‌ها روز جمعه به استراحت می‌پردازند.

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین این تیم با سوالات هواداران در خصوص وضعیت جواد نکونام و مجتبی جباری مواجه شد. ماجدی خطاب به هواداران گفت: کمی صبر کنید، بازیکنان به استقلال اضافه می‌شوند

محمدرضاخرم روز بازدید : 33 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال حداکثر تا ۳۰ تیرماه برای ارسال فهرست بازیکنان به AFC برای حضور در نیمه نهایی فرصت دارد.

محمدرضا کسرایی  در مورد فرصت استقلال برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال تا 21 جولای برابر 30 تیرماه فرصت داده شده تا مدارک بازیکنان و فهرست جدید تیم‌شان را برای شرکت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنند. ثبت نام بازیکنان جدید استقلال هم دقیقا مثل ثبت نام بازیکنان در مرحله گروهی است. استقلال باید مدارک خود را از طریق روابط بین الملل فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال همچنین باید فرمی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و بازیکنان جدیدی را که به جای بازیکنان جدید گرفته است پر کند. به طور مثال به کنفدراسیون فوتبال آسیا بگوید که مثلا احمد جمشیدیان به جای عباس محمدرضایی به استقلال آمده است.

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ در مورد تعلیق باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه چگونه امکان دارد استقلال تا 30 تیر رفع تعلیق شود، گفت: این مسئله به کمیته انضباطی مربوط می‌شود و من در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظری بکنم اما یکی از شرایط حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا این است که بازیکنان در لیگ داخلی کشورها نیز مشکلی برای بازی نداشته باشند. ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی توصیه اکید کرده اگر باشگاهی تا 21 جولای ثبت نام خود را انجام ندهد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

حنیف عمران زاده قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.



عمران زاده که امروز به همراه سید مهدی رحمتی به دفتر باشگاه استقلال رفته بودد با علی فتح الله زاده به توافق رسید و قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.عمران زاده پس از این اتفاق گفت:«برای ماندن دو دل شده بودم،اما پس از صحبت هایی که با فتح الله زاده و رحمتی کردم تصمیم گرفتم در استقلال بمانم.من می خواستم اول مشکلات مالی فصل گذشته حل شود.به هر حال حالا مشکلی وجود ندارد و من در استقلال ماندنی شدم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 48 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز استقلال

تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور محمد قاضي و مصدوميت مدافع جديد اين تيم برگزار شد. 


تيم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود از ساعت 18 در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه‌هاي آماده سازي خود را دنبال کرد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان، محمد قاضي حضور داشت که اين بازيکن براي اولين بار در تمرينات تاکتيکي اين تيم شرکت کرد.

احمد جمشيديان ، محمد مهدي نظري، پژمان نوري، آرش برهاني و سياوش اکبرپور از جمله نفرات سرشناس استقلال در تمرين امروز بودند و بقيه بازيکنان را اميدها و جوانان تشکيل مي‌دادند.

* امير قلعه‌نوعي با لباس شخصي در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد سپس کارهاي تاکتيکي را نظاره کرد، برگزاري تمرينات تاکتيکي زير نظر مجيد صالح انجام مي‌شد، همچنين کادر فني تيم استقلال قبل از آغاز تمرين جلسه‌اي را برگزار کردند.

* بازيکنان تيم استقلال در آغاز تمرين به محمد قاضي خوش‌آمد گفته و با وي دست دادند.

* حدود 200 نفر از هواداران استقلال در تمرين امروز اين تيم حضور داشتند، تعدادي از تماشاگران نسبت به مصاحبه مجتبي جباري واکنش نشان داده و با حالت عصبانيت مي‌گفتند که اگر دوست دارد بهتر است به پرسپوليس برود، تعدادي ديگري از طرفداران نيز اعلام مي‌کردند در اين شرايط که استقلال به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيده به جباري نياز دارد.

* ميرشاد ماجدي در تمرين امروز حضور نداشت و بياني، دين‌محمدي، فنوني‌زاده و پورحيدري نظاره‌گر تمرين بودند.

* هنگامي که حدود 30 دقيقه از تمرين گذشته بود طرفداران استقلال سراغ اميرقلعه‌نوعي که در گوشه‌اي از زمين نشسته ‌بود رفتند، آنها بلافاصله سوالات خود را در مورد نقل و انتقالات از قلعه‌نوعي مي‌پرسيدند، يکي از طرفداران استقلال به سرمربي اين تيم گفت: آقاي قلعه‌نوعي چرا بازيکنان به تمرين نمي‌آيند، چرا ملي‌پوشان به تمرين اضافه نمي‌شوند که قلعه‌نوعي پاسخ داد کمي صبر داشته باشيد، اين سوالات را هم از من نپرسيد اما چند روز ديگر بازيکنان اضافه مي‌شوند، سپس سرمربي استقلال از مسئولان کمپ اين باشگاه خواست تا تماشاگران را به روي سکوها هدايت کنند.

* بازيکنان تيم استقلال در ابتدا زير نظر دکتر حاج‌قاسم مربي بدن‌ساز اين تيم شروع به تمرين کردند سپس زير نظر مجيد صالح برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را انجام دادند، در اواسط تمرين مجيد صالح بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد و آنها در قالب دو تيم نارنجي و سبز کارهاي تاکتيکي را مرور کردند.

* در حاليکه تمرينات تاکتيکي استقلال در حال برگزاري بود، فردين عابديني بازيکن جوان و جديد آبي‌پوشان دچار آسيب‌ديدگي شد و به تمرين ادامه نداد.

* عرشيا بابازاده پسر مربي دروازه‌بانان استقلال امروز در کنار سيد حسين حسيني و دو دروازه‌بان جوان ديگر تمرين کرد.

تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً در دو نوبت صبح و عصر پيگيري‌ خواهد شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 


هافبک تیم فوتبال استقلال از تمایلش برای تمدید قرارداد با این باشگاه خبر داد. 

 جی لوئید ساموئل هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال، یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است. 

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکرات مقدماتی را انجام داد اما هنوز ساموئل به ایران بازنگشته تا قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید کند.

با این حال این بازیکن در صفحه شخصی‌اش از ابراز تمایل برای حضور دوباره در استقلال خبر داد.

ساموئل در پیامی کوتاه برای هواداران استقلال نوشت: «به دنبال امضای قرارداد جدید با استقلال هستم تا فصل آینده نیز همراه استقلال حضور داشته باشم

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس رفتني شد



محمد رويانيان به دليل مشکل ماموريتش از مديرعاملي پرسپوليس رفتني شد.

محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس به دليل مشکل عدم تمديد ماموريتش در اين چند وقت با مسائل زيادي در باشگاه دست و پنجه نرم کرد که در نهايت پس از جمع‌بندي‌هاي انجام شده مسئولان تصميم به تغيير او گرفتند از همين رو جدايي رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس قطعي شده و قرار است تا سه روز آينده در جلسه هيئت مديره درباره سه گزينه عنوان جانشيني او بحث شود.

به گزارش فارس، گفتني است برگزاري جلسه هيئت مديره پرسپوليس تا 2 روز آينده قطعي است و جايگزين رويانيان معرفي مي‌شود اما او همچنان به عنوان عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس باقي خواهد ماند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 36 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نکونام: احتمال ماندنم در استقلال بيشتر است



هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: احتمال ماندنم در اين تيم بيشتر است.

جواد نکونام پس از جلسه 2 ساعته با علي فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبت‌هايي انجام شد ولي فکر مي‌کنم بايد صحبت‌ها بازتر و گسترده‌تر باشد و صبحت‌هاي تکميلي را حتماً فتح‌الله‌زاده خواهد گفت چون قرار شد او شفاف درباره وضعيت من صحبت کند.

وي افزود: اميدوارم در ادامه راه اتفاقات خوبي رخ دهد. وي در خصوص اينکه شفاف‌تر صحبت کند، گفت: من که اشاره کردم نمي‌خواهم صحبت کنم اما چون شما گفتيد تا اين ساعت منتظر مانديد، حرف زدم.

خبرنگاري پرسيد آيا از شما خواستند که در استقلال بمانيد که نکونام گفت: اصلاً صحبت ما بر سر امضاي قرارداد نبود و صحبت‌هايي بود که بايد قبل از امضاي قرارداد انجام مي‌شد چون همه مي‌دانند که من قرارداد 2 ساله دارم و پارسال هم اين موضوع را گفتم اما براي ادامه همکاري بايد صحبت‌هايي هم از طرف باشگاه و هم از طرف من انجام مي‌شد.

نکونام تأکيد کرد: در اين مدت صحبت‌هايي مطرح شد که باشگاه مي‌خواهد بازيکن بگيرد و يا نگيرد و بايد اين مباحث امشب مطرح مي‌شد اما هيچ حرفي در مورد امضاي قرارداد صورت نگرفت، من هم امروز ناراحتي‌ها و دل‌خوري‌هايمان را گفتم و قرارداد من 2 ساله است و همه چيز به روزهاي اينده موکول شد.

يکي از هواداران که خيلي روشن شدن وضعيت نکونام بود از وي سؤال کرد چند درصد احتمال دارد در استقلال بمايند که وي پاسخ داد‌: وقت مي‌خواهم يک چيز را بگويم اگر حالا اينجا ايستاده‌ام به خاطر هواداران و باشگاه استقلال است و قبلاً همه چيز را نشان داده‌ام و نياز نيست که دوباره در موردش صحبت کنم. همه بازيکنان به احترام هواداران هر کاري انجام مي‌دهيم و اميدوارم طي روزهاي آتي اتفاقات خوبي رخ دهد.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه امکان ماندن‌تان در استقلال وجود دارد يا خير، گفت: احتمال ماندم در استقلال خيلي بيشتر است.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال که به پيشنهادهاي خود چه پاسخي داديد، گفت:‌به هر بازيکني پيشنهاد مي‌شود و صحبت‌هاي من قبل از رفتن به کره بود و با مجيد جلالي که استادم است صحبت‌هايي را انجام دادم ولي به آنها گفتم بعد از بازي با کره تصميم مي‌گيرم حتي به جلالي گفتم اولويتم باشگاه استقلال است و تا امروز هم صحبتي با هيچ باشگاهي انجام ندادم و فقط به فکر ريکاوري روحي بودم چون يک ماه فشرده را پشت‌سر گذاشتم البته صحبت بر سر اين مسائل هست و بود که به تيم‌هاي ديگر بروم اما فعلاً اتفاق خاصي نيفتاده است.

هافبک تيم استقلال در خصوص اظهارنظر قلعه‌نويي مبني براينکه گفته بود بايد يک سري مسائل حل شود، گفت: اجازه بدهيد مسائل عنوان شود تا حل شود من با قلعه‌نويي صحبت نکردم و امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت داشتم. حداقل بايد مسائل طوري شود که بشينيم و با هم صحبت کنيم ممکن است هر کسي از من دلخوري داشته باشد اما اين مردانگي را داريم که بنشينيم و مشکلات را حل کنيم.

وي در پايان گفت: وقتي پارسال از آن پول هنگفت گذشتم به استقلال آمدم و قرارداد 2 ساله امضا کردم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 


به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، به منظور برقراری ارتباط مستمر بین باشگاه و هواداران و تعریف کانال ارتباطی به زودی طرح وفاداران باشگاه استقلال مورد اجرا می‌گیرد. 

طبق این طرح هواداران باشگاه استقلال از طریق خرید کارت‌های بانکی ویژه هواداران باشگاه استقلال و تمرکز عملیات بانکی نزد شعب بانک رفاه علاوه بر برخورداری از مزایای تعریف شده در چاچوب طرح فوق الذکر زمینه های تقویت منابع مالی باشگاه را فراهم خواهند کرد.

متقاضیان دریافت کارت مذکور می توانند با مراجعه به شعب این بانک ضمن افتتاح حساب و واریز حق عضویت، نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

کارت هواداران تیم استقلال در 4 سطح قابل عرضه خواهد بود و دارندگان آن از امتیازات و سرویس‌های ویژه ای که طراحی شده است بسته به سطح آن برخوردار خواهند شد.

برخورداری از تخفیف ویژه در شبکه خرید ویژه هواداران،امکان حضور در تمرینات و مسابقات تیم استقلال در داخل و خارج از کشور و ... از جمله خدماتی است که دارندگان کارت هواداری تیم استقلال می توانند از آن بهرمند گردند.

بدیهی است متقاضیان کارت مذکور ضمن افتتاح حساب در بانک رفاه از سود سپرده و سایر خدمات بانکی مانند اینترنت بانک، تلفنبانک، موبایل بانک و ... نیز برخوردار می شوند.

همچنین فروشگاهها و مراکز خدماتی که از آمادگی لازم جهت ارائه خدمات ویژه به هواداران باشگاه استقلال برخوردار می باشند می بایست نسبت به تکمیل فرم درخواست انعقاد تفاهم نامه همکاری در سایت باشگاه اقدام نمایند که زیر ساخت‌های لازم در خصوص اخذ و بررسی در خواست‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در صورت تایید در خواست و حصول توافق نسبت به نصب پایانه فروشگاهی در محل فروشگاه مراکز خدماتی در چاچوب طرح شاپرک اقدام خواهد شد. هواداران باشگاه نیز از طریق کارت‌های بانکی ویژه ای که در اختیار دارند به مراکز خدماتی و فروشگاهی خدماتی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات و مزایای اختصاصی ویژه برخوزدار خواهند شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 42 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

جباري از جمع آبي پوشان کنار رفت

مجتبي جباري از فهرست استقلال کنار رفت. 


جباري با نظر کادر فني استقلال،جايي در فهرست فصل آتي آبي پوشان نخواهد داشت.

به گزارش اوج نيوز، باشگاه استقلال با اعلام کنار گذاشتن مجتبي جباري در بيانيه اي نوشت:

اين اولين پرسش رسمي باشگاه استقلال است و پرسشهاي بعدي که دم به دم به ذهن متبادر مي شوند اينها هستند:

آن هواداري استقلالي است که بر اين پيراهن بوسه مي زند ، اشکها و لبخندهايش را هر لحظه و هر جا نثار ارزش و بزرگي اين باشگاه مي کند ، حاضر است نيمي از درآمد ناچيزش را هبه کند ، با جان کندن خودش را به ورزشگاههاي سراسر کشور مي رساند و در بالا و پايين جدول با غرور فرياد ((استقلال دوستت داريم))سر مي دهد ؟يا آن کس که از کنار اين باشگاه به شهرت و مکنت و ثروت مي رسد ، از اين نردبان بالا مي رود ،از بالا به اين تيم نگاه مي کند و آن را به سخره مي گيرد؟

کدامش استقلالي است؟

کدامشان استقلالي هستند؟

اين يا آن؟

کسي استقلالي است که با حرفهايش دل هواداران اين تيم که به اين باشگاه افتخار مي کنند را به درد مي آورد، يا آنکس که در همه حال و حتي پس از کنار رفتن از اين تيم با احترام از آن ياد مي کند؟

استقلالي کدام است؟آنکس که به حرمت اين خيل ميليوني هواداران از قراردادهاي چند برابري عبور مي کند و همچنان به اين پيراهن افتخار مي کند يا آنکس که اين پيراهن و احترام هوادار را به چرک کف دست مي فروشد و با آبرو و احترام و غرور مردماني که به اين تيم عشق مي ورزند بي احترامي مي کند؟

پاسخ به اين پرسش شايد برخي را از غرور بيش از حد جدا کند ،همانها که امروز و در مقطع حساس کنوني که تشعشع ستاره سوم مردم سرزمين ايران را مسخ کرده هم حاضر نيستند اندکي به اين تشعشع خيره شوند و لحظه اي لبخند بزنند و کمي مشت گره کنند و براي اين مردم و براي باشگاهي که سازنده آنها بود بکوشند و اينهمه روي اعصاب رژه نروند!

استقلال مسخره نيست اين باشگاه با آنهمه افتخار و ستاره روي سينه و آنهمه مدالهاي رنگارنگ و آنهمه هوادار مسخره نيست !مسخره کسي است که از هيچ با توسل به استقلال محترم به همه چيز مي رسد و نمي داند که براي بازيکن شدن آن جنابان ميلياردها تومان ،همين باشگاه هزينه کرده و از دستمزدهاي آنچناني گرفته تا زمينهاي تمريني و مربيان و همبازيان و هتلها و هواپيماها را به خدمت ايشان در آورده تا اين شود که شده است!

.................

استراتژي باشگاه دو ستاره استقلال براي امسال اينست:

تنها استقلاليهاي متعصب و واقعي را لازم داريم ،همانها که به اين هوادار و اين باشگاه توهين نمي کنند،همانها که تا برق قهرماني آسيا را ديده اند براي به چنگ آوردن آن لحظه شماري مي کنند و به هيچ چيز جز اين فکر نمي کنند!نه آنها که در استقلال زيدان شدند و نمي دانند که بدون استقلال هيچ نيستند!نه آنها که متوجه نيستند که طي سالهاي اخير استقلال چقدر پاي مصدوميتهاي تکراري آنها ايستاده و تاوان داده تا سرپا بايستند و هنوز زيدان باشند،نه آنها که بيش از همه (90درصد)پول گرفته اند و نمي دانند که در تيمهاي ديگر از اين خبر ها نيست و نمي دانند که بازيکناني چون همين پژمان نوري 75 درصد از پولشان را نگرفته اند اما به احترام هوادارانشان چنين حرفها و ادبياتي را به خدمت نمي گيرند!

و حرف آخر اينکه :

کادر فني مجرب استقلال مجتبي جباري را به دليل رفتار غير حرفه اي و ادبياتي غلط و با کمال احترام از ليست کنار گذاشت و ايشان مي تواند به هر تيمي که دوست دارد نقل مکان کند و تيمش را معرفي کند !استقلال بيش از اين نمي تواند از کسي طلبکار باشد و پاي او بايستد و تاوان بدهد و حرمت هوادارش را هم لگد مال شده ببيند!

باشگاه فرهنگي ورزشي باشگاه استقلال ايران

محمدرضاخرم روز بازدید : 29 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين آبي‌پوشان


تمرين تيم استقلال با حضور پژمان نوري و سرمربي اين تيم برگزار شد. 


تيم فوتبال استقلال دومين جلسه تمرين خود را با حضور قلعه‌نويي از ساعت 18 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد. به گزارش فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان پژمان نوري براي اولين بار حاضر شد و نکته جالب اينجا بود که اين بازيکن با کفش‌هاي آبي‌رنگ در کنار استقلالي‌ها به تمرين پرداخت.

*‌با توجه به اهميت تمرينات تيم استقلال تماشاگران زيادي به کمپ حجازي آمده بودند و نزديک به 200 نفر برنامه‌هاي تمريني آبي‌پوشان را نظاره مي‌کردند.

* احمد جمشيديان ساعت 15 امروز در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد و پس از يک ساعت دويدن ورزشگاه را ترک کرد. وي با کسب اجازه از سرمربي تيم استقلال امروز تنها اختصاصي تمرين کرد و از فردا مجددا در تمرينات گروهي شرکت خواهد کرد.

* با وجود آنکه قرار بود محمد قاضي از امروز به ساير بازيکنان استقلال اضافه شود، اما اين اتفاق نيفتاد و تنها نوري، محمد مهدي نظري و فردين عابديني در تمرينات گروهي استقلال شرکت کردند. ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال اعلام کرد محمد قاضي از روز دوشنبه در تمرينات حاضر خواهد شد. سياوش اکبرپور، آرش برهاني و سيد حسين حسيني هم از جمله نفراتي بودند که در تمرين امروز حاضر شدند.

* تمرين امروز تيم استقلال جديت بيشتري پيدا کرد زيرا بازيکنان اين تيم افزايش پيدا کرده بودند، پسر حميد بابازاده نيز يکي از کساني بود که امروز در کنار ديگر استقلالي‌ها تمرين کرد.

* امير قلعه‌نويي در حين برگزاري تمرين پيگير جلسه هيئت مديره بود. وي در اواسط تمرين به همراه کريم بوستاني راهي جلسه هيئت مديره استقلال شد تا با فتح‌الله‌زاده و ديگر اعضا گفت‌وگو کند. از سوي ديگر طرفداران استقلال پيگير آخرين وضعيت آبي‌پوشان و اتفاقات جلسه هيئت مديره بودند.

*مشابه تمرين روز پنجشنبه استقلال بازيکنان جديد اين تيم پيراهن سبز پوشيدند. آرش برهاني و سياوش اکبرپور به محض ديدن پژمان نوري به سمت اين بازيکن رفته و به او خوش‌آمد گفتند.

* در ابتداي تمرين قلعه‌نويي نحوه حضور بازيکنان را کنترل کرد و سپس برنامه‌هاي گروهي را به مجيد صالح سپرد. بازيکنان در ابتدا زير نظر دکتر حاج قاسم بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس در قالب دو گروه کارهاي تاکتيکي را پشت سر گذاشتند. هنگامي که بازيکنان بازي آقا وسط انجام مي‌دادند، ستار همداني نيز پا به پاي آنها تمرين مي‌کرد.

* سيروس دين‌محمدي که به همراه فرزند خود به تمرين آمده بود براي دقايقي با شاهرخ بياني و منصور پورحيدري صحبت کرد ضمن آنکه ميرشاد ماجدي هم در تمرين حضور داشت.

تمرينات تيم استقلال همچنان فردا ادامه خواهد داشت و آبي‌پوشان کارهاي تاکتيکي را پشت سر خواهند گذاشت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 41 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 92-93 تا کنون

 

 

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران مهدي نظري - جمشيديان - محمد قاضي - عابديني - آرش افشين - سعيد عزت اللهي - آندرانيک تيموريان - طالبي - پژمان نوري-نيکبخت واحدي-اميد ابراهيمي - عشوري اشجاري - حمودي - بائو - کيانوش رحمتي -ايمان موسوي - ويسنته آرزه-نکونام
تراکتورسازي حامد لک -دلير - بائو-سعيد دقيقي  - علي کريمي - طالبي -نکونام - صوفياني
عقيل اعتمادي - محسن فروزان - سيدصالحي - قاسم دهنوي - مهدي ثابتي - عابديني
سپاهان يعقوب کريمي-رحمان احمدي - هادي عقيلي - حمودي - شجاع خليل زاده جمشيديان - مهدي جعفرپور - حسن جعفري - خلعتبري - طالبي - محمد باقر صادقي-اميد ابراهيمي
فولاد خوزستان حسن جعفري - مهدي بدرلو اميرآبادي - ميثم کريمي - ادريس کوچکي - طالب ريکاني - پورخسرواني - آرش افشين
نفت تهران حسين  ابراهيمي -پويا نزهتي - کاميابي نيا - وحيد اميري - حميد بوحمدان - رسول نويدکيا - حسين رحيمي - اکبر صغيري
يعقوب کريمي - مگنو باتيستا - گوران لوبوويچ - داسيلوا - هادي شکوري - مصطفي سيفي - مهدي خيري - محسن يوسفي - ميثم آقابابايي - ميثم حسيني - منوچهري - حامد فلاح‌زاده
مس کرمان اکبر ايماني - آبشک - نظيف کار - کيانوش رحمتي - فرشيد باقري - عليرضا ابراهيمي- مجتبي ترشيز - کريم اسلامي - تيغ نورد
شجاع خليل زاده - ميلان مياتوويچ - استفان باتس - ايوان پتروويچ - عنايتي - مهرداد کريميان -منصور تنهايي - شهرام گودرزي  - حميد کاظمي - آرش روشني پور - امرايي - نظرزاده - مهدي محمدي
پرسپوليس شجاع خليل زاده - يونس شاکري - قاسم حدادي‌فر - غريبي - محمد عباس‌زاده - کفشگري - علي‌عسگر - سيدصالحي - ميثم حسيني - پيام صادقيان - اميد عاليشاه مهدوي کيا - علي کريمي - فشنگچي - محمد قاضي - انصاري فر - ولاتکو دانوسکي - ميثم نقي‌زاده - معدنچي
راه آهن ميلاد نوري - رامين رضائيان - وحيد طالبلو - خالقي فر - علي عليپور- امين منوچهري -بهنام برزاي - حامد فلاح‌زاده محمد محمدي - کفشگري - عليرضا عباسفرد - محمدرضا ماماني - ايگور کاسترو - علي‌عسگر- اميد عاليشاه - جهانگير عسگري - فرشيد کريمي
سايپا مهدي جعفرپور - بابک حاتمي - ناصحي- مشکل پور - ثابتي - ميرزاپور غريبي-رحمان احمدي - دقيقي
صباي قم رضا عنايتي -محمود شفيعي- شهرام مهربان ميلاد نوري - رامين رضائيان - حامد لک - بختياري زاده - ويکروم-مهدي بدرلو - کريم اسلامي
داماش گيلان
عليرضا جهانبخش - حسين ابراهيمي - حسين رحيمي - حاجي زاده - کوشکي
فجر سپاسي بهنام عسگرخاني - مصطفي صبري - عمار نيک‌کار - مهرداد کريميان - کوهنورد - فؤاد آقايي - مجتبي زارع - معدنچي - محمد حيدري خالد شفيعي - مهدي نظري - مجتبي ترشيز
ملوان بندرانزلي ادريس کوچکي - اشجاري - دغاغله - مهدي شيري - محسن يوسفي نزهتي - اولادي - سعيد عزت اللهي - پژمان نوري - محمد حيدري
ذوب آهن   پيام صادقيان - قاسم حدادي‌فر - پهلوان - عشوري
آلومينيوم هرمزگان   پيرزاده - ناصحي - مجتبي زارع - ايمون زايد
نفت آبادان   کعبي - مصطفي صبري - خالقي فر - رسول نويدکيا - مشکل پور - دغاغله - کوهنورد-بهنام برزاي
پيكان   ميلاد زنيدپور - کارواليو - ايمان مبعلي
گهر دورود
محمدرضا خرسندنيا - محمد پروين - رضا کاردوست - عمار نيک کار - شهرام مهربان - ميرزاپور-محمود شفيعي
استقلال خوزستان بختياري زاده - ويکروم - آچيله - کعبي - ميثم کريمي - کارواليو - ابراهيم صالحي - مهدي چاهکوتازاده - ايمان مبعلي - کريم شاهوردي  عليرضا ابراهيمي
گسترش فولاد پهلوان - پيرزاده - حميدرضا سليماني-ميلاد زنيدپور - خالد شفيعي - محسن فروزان- ميثم نقي‌زاده دلير - نوشي صوفياني

 

 


 

# احتمالي

 


 

*تيم هاي ديگر بعد از پلي آف اضافه خواهند شد

 

 

 

محمدرضاخرم روز بازدید : 44 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


تا به الان از بین تمام تیم های لیگ برتر فقط چند تیم که هر سال بودجه کاملی نسبت به سایر تیم ها در اختیار دارند در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب می کنند. 

 تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، استقلال و سپاهان در نقل و انتقالات موفق ظاهر شدند بازیکنان مورد نظرشان را به خدمت گرفتند. 

در زیر گزارش آخرین نقل و انتقال را می خوانید:

*تراکتورسازی تبریز
تیم تراکتورسازی تبریز با حامد لک، علی کریمی،سعید دقیقی و دلیر به صورت قطعی به توافق رسیده و در حال حاضر دنبال جذب محمد قاضی و جواد نکونام است.

*استقلال تهران
هر چند استقلال با شرایط سختی روبه رو شده است اما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر را جذب کرده است احمد جمشیدیان، مهدی نظری، پژمان نوری، عابدینی قرارداد بستهاند و عزت اللهی و آندو تیموریان، فرشید طالبی، آرش افشین و محمد قاضی بازیکنانی هستند که احتمال دارد آبی پوش شوند.

*سپاهان اصفهان
سپاهانی ها هر ساله با جذب بهترین بازیکنان توانسته اند نتایج دلخواه را به دست آورند و جز مدعیان لیگ برتر باشند. یعقوب کریمی،قاسم دهنوی، رحمان احمدی و علی حمودی به صورت قطعی از فصل جدید طلایی پوش خواهند شد و هادی عقیلی هم از روز گذشته با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شده اند.

*پرسپولیس تهران
پرسپولیس همانند فصل گذشته شاه ماهی های لیگ برتر را جذب کرده بی شک این تیم در لیگ سیزدهم جزو تیم های مدعی برای قهرمانی خواهد بود نفراتی که تا به الان با سرخپوشان به توافق رسیدند به شرح زیر است: شجاع خلیل زاده، یونس شاکری، قاسم حدادی فر، میلاد غریبی، عباسزاده، کفشگری، علی عسگر، میثم حسینی، سید مهدی سید صالحی، امیر عالیشاه، پیام صادقیان، فیاض بخش.

*سایپا البرز
بابک حاتمی،سجاد مشکل پور، جعفرپور، ناصحی، ثابتی و میرزاپور بازیکنان تاره وارد سایپا هستند. مسئولان باشگاه سایپا همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان جدید است.

*فولاد خوزستان
حسن جعفری، مهدی بدرلو دو بازیکن جدید فولاد هستند و دو بازیکن برزیلی هم تا چند روز دیگر قراردادشان را با این تیم به ثبت خواهند رساند.

*صبای قم
رضا عنایتی مهاجم سابق تیم استقلال تنها بازیکنی است که با صبای قم به توافق رسیده و مسئولان باشگاه صبا در حال مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری از جمله شهرام مهر هستند.

*نفت تهران
پویا نزهتی،حسین ابراهیمی، وحید ابراهیمی، کامیابی نیا و رسول نوید کیا با نفت تهران به توافق رسیدند و احتمال دارد که صغیری و رحیمی هم در صورت توافق با مسئولان باشگاه نفت به این تیم ملحق شدند.

*داماش گیلان
داماش گیلان تا الان هیچ اقدامی برای جذب بازیکن نکرده است و فقط در حد حرف و مذاکره است.

*راه آهن
امین منوچهری،میلادنوری، رامین رضائیان، وحید طالبلو، برزاری، فلاح زاده، امیر خالقی فرد نفراتی هستند که با راه‌آهن تهران قرار داد بسته اند با پیراهن راه آهن به میدان خواهند رفت.

*مس کرمان
ایمانی، فرشید باقری،محمد ابراهیمی، مجتبی ترشیز و کریم اسلامی هم بازیکنانی هستند که به مس کرمان ملحق شده اند و احتمال دارد آبشک، کیانوش رحمتی تا چند وقت دیگر به این به تیم به توافق برسند.

*ملوان انزلی
ادریس کوچکی، حسن اشجاری مهدی دغاغله و مهدی شیری به ملوان بندر انزلی اضافه شدند و تا چند روز آینده دیگر بازیکنان انزلی سفر خواهند کرد تا با این تیم قرار داد ببندد.

*گسترش فولاد تبریز
گسترش فولاد تبریز که امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافته است پیرزاده، صرنیانی، سلیمانی، میلاد زنیدپور،محسن فروزان ، میثم تقی زاده نفراتی هستند که ب این با پیراهن این تیم در لیگ سیزدهم توپ می زنند.

فجر سپاسی عشر خانی، صبری، عمار نیک کار، مهرداد، کریمیان، سیامک کوهنورد، مجتبی زارع و آقایی بازیکنان تازه وارد فجر سپاسی هستند.

*استقلال خوزستان
بختیاری زاده، ویکردم، آچیله، میثم کریمی، کعبی، کاردایو، صالحی، مبعلی، چاه کوتاه زاده بازیکنان استقلال خوزستان هستند که با صلاح دید عبداله ویسی به استقلال ملحق شد اند البته این مربی طی سالهای گذشته سابقه همکاری با چند بازیکن داشتند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)


هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان همراه با دو بازیکن تیم استقلال در دفتر مدیرعامل این باشگاه حاضر شدند تا مذاکراتی با علی فتح الله‌زاده داشته باشند. 

امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان که مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد امروز پنجشنبه در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر و با مدیرعامل این باشگاه وارد مذاکره شد. استقلالی‌ها که تقریبا امیدی به تمدید قراداد نکونام ندارند سخت به دنبال جذب ابراهیمی هستند. 

امروز همچنین خسرو حیدری و فرزاد حاتمی در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شدند تا برای تمدید قراداد خود با استقلال گفتگوهای خود را انجام دهند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 159 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال تمرين امروز را با بازگشت امير قلعه‌نويي به ايران آغاز کرد.



تيم فوتبال استقلال تمرين امروز خود را با حضور امير قلعه‌نويي که به تازگي به تهران بازگشته است، آغاز کرد.

سرمربي تيم استقلال با لباس غيرورزشي در تمرين حاضر شده است.

در تمرين امروز احمد جمشيديان، محمدمهدي نظري و فردين عابديني بازيکنان جديد اين تيم حضور دارند. همچنين سياوش اکبرپور، آرش برهاني و سيدحسين حسيني بازيکنان فصل گذشته استقلال نيز در تمرين شرکت کردند.

تمرين استقلال از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

قرعه‌کشي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

حريف استقلال در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد. 

مراسم قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز (پنجشنبه) در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور مالزي برگزار شد و 8 تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.

به گزارش فارس،بر اين اساس استقلال ايران در اين مرحله بايد به مصاف بوريرام يونايتد تايلند برود.

* برنامه ديدارها به شرح زير است:

الاهلي عربستان - اف سي سئول کره جنوبي

استقلال ايران - بوريرام يونايتد تايلند

کاشيوا ريسول ژاپن - الشباب عربستان

گوانگژو چين - لخوياي قطر

ديدار رفت 30 مردادماه و ديدار برگشت 27 شهريورماه برگزار مي‌شود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:20 امروز به صورت سبک در ورزشگاه شهيد چمران رامسر برگزار شد. در اين تمرين ابتدا علي دايي بابت پيروزي تيم ملي کشورمان به تمام بازيکنان پرسپوليس تبريک گفت و اعلام کرد: اين پيروزي به نفع تمام فوتبال مملکت است و جا دارد بار ديگر اين موفقيت را به تمام ملي‌پوشان و شما بازيکنان پرسپوليس تبريک بگويم. سپس بازيکنان با دست زدن علي دايي و بازيکنان تيم ملي را تشويق کردند.

* حدود 100 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها با آوردن عکس‌هايي از علي دايي پس از گلزني با لباس بايرن‌مونيخ به شدت شهريار فوتبال ايران را مورد تشويق قرار دادند و به او بابت حضورش در رامسر خوشامدگويي کردند.

* ورزشگاهي که پرسپوليسي‌ها در آن تمرين مي‌کنند 10 دقيقه تا محل اقامتشان فاصله دارد و به همين دليل کار براي سرخپوشان راحت‌تر شده است.

* حميد علي‌عسگر در تمرين امروز هم اختصاصي تمرين کرد.

* محسن بنگر به بازيکنان پرسپوليس اضافه شد. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 492 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

تراکتورسازان در روز پاياني اردوي خود در اردبيل، عصر امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم دانشگاه آزاد اردبيل رفتند که با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيدند.

علي کريمي، بازيکن جديد اين تيم در اين بازي با پيراهن شماره 28 به ميدان رفت اما پايش به گلزني باز نشد.

فرزند مديرعامل تيم تراکتورسازي (زيني‌زاده) نيز در اين بازي به ميدان رفت و توانست يکي از هشت گل تيم تراکتورسازي را به ثمر برساند.

تراکتورسازي با پايان اردويش در اردبيل، به تبريز بازگشت. تمرينات اين تيم تا روز شنبه تعطيل است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 60 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

در این تمرین که عصر امروز چهارشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد 9 بازیکن تیم‌های امید و جوانان استقلال زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین کردند. فردین عابدینی، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی هم به طور انفرادی در کنار زمین دوید.

آرش برهانی و سیدمهدی رحمتی که ظهر امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه حاضر شده بودند با لباس شخصی کنار زمین حاضر شدند و با کادر فنی روبوسی کردند. مجید صالح، مربی تیم استقلال نیز با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شده بود. امیر قلعه نویی هنوز از کانادا به ایران برنگشته است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 59 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال بعد از جلسه با مديرعامل اين باشگاه گفت: مشکلاتم را براي فتح‌الله‌زاده مطرح کردم و قطعا قراردادم را با استقلال تمديد مي‌کنم. 

حنيف عمران زاده در خصوص نشست امروز خود با فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: من هيچ مشکلي براي تمديد قرارداد ندارم. چندين سال براي استقلال بازي کرده‌ام و به آن افتخار مي‌کنم. امرزو هم پيش فتح‌الله‌زاده رفتم و مشکلات زندگي‌ام را براي وي مطرح کردم که خيلي ناراحت شد و قول داد هر چه سريعتر کمک کند.

 وي افزود: براي من واجب‌تر از هر چيزي دريافت طلب سال گذشته‌ام است که فتح‌الله‌زاده هم قول داد هر چه سريعتر اين کار را انجام دهد. من قطعا قراردادم را تمديد مي‌کنم و اميدوارم فتح‌الله‌زاده هر چه سريعتر مشکلاتم را حل کند. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سایت سپاهان، هادی عقیلی پس از مذاکره با مدیران باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تائید هیات مدیره این باشگاه با عقد قراردادی به جمع طلایی پوشان اصفهان پیوست.

همچنین علی حمودی پس از مذاکره با مدیران سپاهان و تائید هیئت مدیره این باشگاه به جمع طلائی پوشان فولادمبارکه سپاهان پیوست تا در مسابقات پیش رو با پیراهن سپاهان به میدان برود. تاکنون حضور رحمان احمدی و یعقوب کریمی در سپاهان قطعی شده است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

پژمان نوري به استقلال پيوست


هافبک تيم فوتبال ملوان انزلي پس از توافق با مسئولان استقلال به اين تيم پيوست.


کايپتان فصل گذشته تيم فوتبال ملوان با استقلال به توافق رسيد.

 پژمان نوري که ظهر امروز براي انجام توافقات نهايي با علي فتح الله زاده به دفتر وي رفته بود با امضاي قراردادي يک ساله رسما به جمع آبي پوشان پايتخت پيوست.

نوري يکي از گزينه هايي بود که قلعه نوعي تاکيد زيادي روي جذب وي داشت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 42 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

علی فتح الله زاده گفت:به عنوان یک هوادار استقلال در روزهای آتی همه تلاشم را به کار می بندم.

وی که پس از اعلام استعفایش در تنها گفت و گوی رسانه ای خود با اوج نیوز در این مدت برای استقلال آرزوی موفقیت کرده بود،پس از چند روز سکوت موضع خود را در گفت و گو با خبرنگار اوج در برابر مخالف رسمی اعضا هیات مدیره باشگاه با استعفایش بیان داشت.

فتح الله زاده در این باره بیان کرد:ابتدا جا دارد بار دیگر درگذشت مادر محترم ریاست هیات مدیره باشگاه را به دکتر نجف نژاد تسلیت بگویم.من روز دوشنبه برای عرض تسلیت به خدمت وی در بابلسر رسیدم و امیدوارم هر چه زودتر او را بار دیگر در سمت های حساسش در مجلس شورای اسلامی و همچنین باشگاه استقلال ببینیم.

وی ادامه داد:در این مدت محبت هواداران از یک سو و لطف و حمایت اعضا هیات مدیره از سوی دیگر باعث شد که در این برهه حساس یک تصمیم مهم بگیرم.شاید اگر شرایط استقلال در این مقطع فصل مثل سالهای گذشته بود این تصمیم را نمی گرفتم اما از آنجا که باید مهیای حضور در رقابت سخت و نفس گیر با تیم های بزرگ آسیا شویم،بر آن شدم که استقلال را در زمان حیاتی نقل و انتقلات همراهی کنم تا همه تجاربم در این سالها را برای بستن تیمی قدرتمند تر از فصل گذشته به کار بگیرم.

مدیرعامل استقلال افزود:از روز سه شنبه کار جدی و شبانه روزی ما برای جذب نفرات موردنظر کادر فنی آغاز می شود و به طور حتم تمام تلاشمان را برای تقویت تیم به کار می بندیم.در این باره اخبار خوبی برای هواداران داریم.به شخصه امیدوارم استقلالی در حد قهرمانی در آسیا را مهیای حضور در میدان های داخلی و خارجی کنیم.خدا را شکر مذاکرات خوبی انجام شده و به توافقات مثبتی هم رسیده ایم.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که پس از پایان فصل نقل و انتقالات چه برنامه ای دارد و آیا به حضورش در استقلال ادامه می دهد یا نه عنوان کرد:آینده را آینده مشخص می کند.وظیفه فعلی من این است که استقلال را مطابق درخواست کادر فنی ببندم و به لطف خدا با همکاری ارکان مجموعه و به رغم همه مشکلاتی که بر سر راهمان هست این کار را انجام می دهیم.پس از آن من باشم یا نباشم اهمیتی ندارد بلکه آنچه مهم است آمادگی استقلال برای حضور در فصل جدید مسابقات است.من به عنوان یک هوادار استقلال در روزهای آتی همه تلاشم را به کار می بندم.

وی درباره اینکه تکلیف ملی پوشان استقلال که قراردادشان به پایان رسیده است ا چه می شود گفت:ملی پوشان استقلال دلشان با ماست و برای رسیدن به موفقیت در آسیا و تداوم موفقیت در ایران به حضورشان نیاز داریم.هواداران هم نگران نباشند،ما با همه بازیکنان مدنظر کادر فنی تمدید خواهیم کرد. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 56 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

آندرانیک تیموریان ستاره خط میانی تیم ملی کشورمان روز گذشته در مصاحبه با سایت اسپورتال کره در مورد دیدار ایران و کره گفت: «بازی خیلی مهمی برای ما و کره جنوبی خواهد بود. این بازی اصلا آسان نیست و هر تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد، برنده مسابقه فردا است.»

خبرنگار این سایت درباره برد 6 بر 2 ایران مقابل کره می پرسد و تیموریان پاسخ می دهد: «این مربوط به گذشته است و نباید الان درباره گذشته حرف بزنیم چون در این صورت خودمان ر ا گول زده ایم. باید به آینده فکر کنیم. شرایط مسابقات خیلی فرق کرده است.»

او در پایان می گوید:‌ «نقاط ضعف کره را به خوبی می شناسیم. البته از ما نخواهید که زیاد دربازه تاکتیک های ایرن حرف بزنیم.»

آندو که این روزها شایعه سرخپوش شدنش بر سر زبان ها افتاده، در واکنش به پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس می گوبد: «ممنون از اینکه تماس گرفتید، بابت پیشنهادتان متشکرم و از کار با دایی خاطرات شیرین و خوبی دارم اما من استقلالی هستم، همیشه استقلالی بوده ام، برادرم نیز استقلالی بوده است و برای همین نمی توانم پرسپولیسی شوم، برای علی آقا نیز در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 59 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين آبي پوشان


تيم فوتبال استقلال سومين جلسه تمريني خود را براي فصل جديد برگزار کرد.


تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز سومين جلسه تمريني خود را در کمپ زنده ياد حجازي برگزار کرد. مطالبق معمول دو روز گذشته تمامي اعضاي کادر فني استقلال در تمرين حاضر شدند و هر کدام در خصوص نحوه شکل گيري تمرينات با يکديگر صحبت مي کردند.

* مربيان تيم استقلال قبل از شروع تمرين در خصوص ديدار فرداي تيم ملي مقابل کره جنوبي صحبت کردند.

*نکته جالب تمرين امروز عدم حضور سياوش اکبرپور بود. اين بازيکن که در دو جلسه ابتدايي در تمرين شرکت کرد و بازيکني را از رده بزرگسالان نديد ناراحت شد و امروز در تمرين شرکت نکرد. قرار است اکبرپور هم مثل بازيکنان ديگر از اواخر هفته در تمرينات حاضر شود.

* تنها چند بازيکن از تيم اميد به همراه عابديني و پيرهادي در تمرين امرور حاضر بودند.

* علاوه بر اعضاي کادر فني، ميرشاد ماجدي، پورحيدري، دين محمدي و بياني هم در تمرين آبي پوشان حاضر بودند.

* اندک هواداران حاضر در کمپ حجازي در خصوص جدايي حمودي و بازيکناني که شايعه رفتنشان به قطر شنيده مي شود با يکديگر صحبت مي کردند.انها نگران جدايي ستاره هاي تيمشان بودند و مي گفتند تيم هاي ديگر دور اول اردوهايشان تمام شده اما استقلال هنوز خوب تمرين نمي کند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي آغاز شد که بازيکنان کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت بعدازظهر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به هندبال در نيمه زمين و سپس به فوتبال پرداختند. داوري اين بازي‌ها بر عهده علي دايي بود.

* يکي از ميهمانان ويژه تمرين امروز ليدر سابق گهر بود که در انتخابات رياست جمهوري نيز شرکت کرده بود.

* دايي امروز با دخترش که قرمزپوش هم بود در تمرين امروز حضور پيدا کرد که پا به توپ شدن دختر دايي در تمرين امروز و خنده‌هاي پدرش در نوع خود جالب بود.

* يکي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس با پخش کردن کارت عروسي پسرش بازيکنان را به اين عروسي دعوت کرد.

* برادر و دختر بنگر نيز ميهمان ويژه تمرين بودند.

* عابدزاده ابتدا به صورت اختصاصي با غلامپور تمرين مي‌کرد و سپس دو دروازه‌بان ديگر نيز به او اضافه شدند.

* کريم باقري نيز همپاي ساير بازيکنان در هندبال و فوتبال به ميدان رفت و گهگاهي به داوري دايي اعتراض مي‌کرد.

* در مرحله سوم بازيکنان پرسپوليس به سه گروه تقسيم شدند و به دويدن‌هاي سرعتي به دور زمين پرداختند. بالاخره در ميانه تمرين کريم باقري کم آورد و ايستاد.

* برادر بزرگ دايي به همراه حسين محمدي از دوستان قديم او ميهمان ويژه تمرين امروز بودند.

* پنجعلي مدير تيم و شيريني سرپرست پرسپوليس نيز در تمرين امروز حضور داشتند.

* اسماعيل حلالي در تمرين امروز حضور داشت.

* حدود 30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* بحث در خصوص بازي ايران و کره جنوبي سوژه اصلي بازيکنان بود.

* علي دايي نيز با فريادهاي بلندش بازيکناني را که کم کار بودند راهنمايي مي‌کرد. او با فريادهاي بلندش مي‌گفت تمرين مانند بازي است پس خوب تمرين کنيد.

* گلزني کريم باقري نيز در هندبال و فوتبال دست‌گرمي در نوع خود جالب بود.

* علي‌عسگر اختصاصي با کادر پزشکي تمرين کرد.

* شيريني و پنجعلي نيز در تمرين امروز برخورد گرمي با هم داشتند.

* سرخپوشان در مرحله چهارم تمرين دو به دو به حمله به دفاع با يک توپ پرداختند که دايي از بازيکنان مي‌خواست که پشت به توپ نداشته باشند.

* رضا نورمحمدي در حاشيه تمرين کمي از ناحيه کشاله پاي چپ احساس درد کرد.

* در مرحله پاياني تمرين بازيکنان با نظارت علي دايي به حمله به دفاع در گروه‌هاي يک نفره به يک دروازه پرداختند که دايي به شدت به عملکرد دفاعي بازيکنان اعتراض داشت و مي‌گفت بايد با چشم خودتان بازيکنان را از قبل پيش‌بيني کنيد، اگر عقب برويد منتظر خوردن گل باشيد.

* يک هوادار از تمرين امروز فيلمبرداري مي‌کرد که دقايقي تمرين را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود.

* در حاشيه آخرين مرحله تمرين سرخپوشان علي دايي انتقاد شديدي به عملکرد ميثم حسيني داشت و به نوع دفاع کردن وي ايراد گرفت.

* شوت‌هاي امير عابدزاده که شبيه پدرش احمد عابدزاده در پايان تمرين بود باعث شد تا بارها مورد تشويق قرار گيرد.

* علي دايي به مهاجمان پرسپوليس تذکر مي‌داد که براي گلزني به دنبال مانور و يا کارهاي نمايشي نباشند و بعد از رد کردن مدافع بايد توپ خود را به سمت چارچوب بزنند. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 58 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

آرش برهانی پس از برگزاری جلسه با علی فتح الله زاده قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص جدایی برهانی از استقلال به گوش می رسید.برهانی در این مورد می گوید:«من مدتی در ایران نبودم،متاسفانه در این مدت شایعاتی شنیدم که ناراحت کننده بود.به هر حال حالا همه چیز تمام شده است و من قراردادم را یک سال دیگر با استقلال تمدید کردم.» 

محمدرضاخرم روز بازدید : 35 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طالبی: خودم بیشتر دوست دارم به استقلال بیایم

فرشید طالبی:من قطعاً برای فصل بعد در تیم سپاهان که دوست دارم نخواهم ماند.
وی افزود: رفتن من به تیمی اصلاً بستگی به بازی فصل قبل ندارد و الان دو باشگاه استقلال و تراکتور جدی هستند.

طالبی تصریح کرد: از هر نظر قلعه نوعی و من همدیگر را خوب می شناسیم و کار با او را بسیار دوست دارم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی تراکتوری ها به دنبال من هستند ولی هنوز جواب قطعی ندادند و دوست دارم برای فصل بعد بهترین انتخاب را انجام دهم و دنبال بازار گرمی نیستم./آق

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

هوادارانی که در کمپ حضور داشتند، نگران وضعیت این تیم و رفتن دکتر فتح‌الله‌زاده بودند.


تمرینات تیم استقلال بدون حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد.

 در حالی که قرار بود از امروز تمرینات استقلال برای فصل جدید آغاز شود باز هم هیچ کدام از بازیکنان این تیم در تمرین شرکت نکردند و تنها سیاوش اکبرپور با لباس شخصی حاضر شده بود. 

او پس از اینکه دید هیچ بازیکنی در تمرین شرکت نکرده کمپ باشگاه استقلال را ترک کرد.

منصور پورحیدری، مجید صالح، ستار همدانی، ایمان عالمی، کریم بوستانی و شاهرخ بیانی از جمله افرادی بودند که در محل حضور داشتند.

جالب اینکه لباس‌های صالح، بوستانی، عالمی و همدانی یکدست و شبیه به هم بود. پورحیدری و دین‌محمدی نظاره‌گر تمرین استقلال بودند.

همچنین هوادارانی که در کمپ حضور داشتند، نگران وضعیت این تیم و رفتن دکتر فتح‌الله‌زاده بودند.

تمرینات تیم استقلال بدون حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد.




  

محمدرضاخرم روز بازدید : 435 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

تماس مسئولان استقلال با رحمتي وعمران‌زاده


مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد با چند بازيکن اين تيم تماس گرفتند.

پس از آنکه وزارت ورزش بخشي از بودجه آبي پوشان را براي فصل آينده به اين تيم اختصاص داده مديران اين باشگاه براي تمديد قرارداد با بازيکنان اين تيم تماس هايي را با چند بازيکن برقرار کردند.

به گزارش فارس،مهدي رحمتي جزو بازيکناني است که در يکي دو روز آتي راهي باشگاه استقلال خواهد شد تا در مورد فصل آينده با فتح الله زاده صحبت کند.

همچنين استقلالي ها تماس‌هايي را با حنيف عمران زاده انجام دادند تا اين بازيکن قراردادش را تمديد کند. اين بازيکن از فصل گذشته از آبي پوشان طلبکار است و حتي در تماسي که پورحيدري با اين بازيکن داشته اعلام کرده در صورت پرداخت شدن طلب فصل گذشته اش مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد.

اما عمده‌ترين نگراني مسئولان استقلال تمديد قرارداد علي حمودي است. اين بازيکن پيشنهاد جدي از مسئولان سپاهان دارد و هفته گذشته قبل از استعفاي فتح الله زاده جلسه اي را با مدير عامل استقلال انجام داد. حمودي در دوراهي تهران و اصفهان قرار دارد اما در صورتي که امروز و يا فردا تکليفش مشخص نشود به سپاهان خواهد رفت.

فرهاد مجيدي و سياوش اکبرپور تنها بازيکناني هستند که يک سال ديگر با استقلال قراداد دارند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مذاکره با تيموريان براي بازگشت به استقلال


مسئولان باشگاه استقلال بعد از جلسه هيئت مديره با بازيکنان مد نظر خود مذاکره مي‌کنند.

مسئولان باشگاه استقلال که در دو هفته گذشته مذاکراتي را با بازيکنان مد نظر خود انجام داده اند قصد دارند با آندرانيک تيموريان مذاکره کرده و اين بازيکن را براي فصل آينده به خدمت بگيرند.

به گزارش فارس،قرار است بعد از نشست هيئت مديره باشگاه استقلال، مسئولان اين باشگاه با سرژيک تيموريان برادر آندرانيک تيموريان صحبت کرده و مذاکرات خود را رسمي کنند.

اين در حالي است که آندو تيموريان به همراه تيم ملي در کشور کره به سر مي برد.









محمدرضاخرم روز بازدید : 39 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس حدود 70 دقيقه با زدن وزنه‌هاي سبک پيگيري شد.


تمرين تيم پرسپوليس از ساعت 11 امروز به مدت يک ساعت در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين بازيکنان با مدت 70 دقيقه به زدن وزنه‌هاي سبک در داخل سالن بدنسازي که تازه افتتاح شده پرداختند.

*کريم باقري در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد. وي پس از ورود به ورزشگاه جلسه‌اي با دايي داشت و سپس در ميان تشويق بازيکنان که به احترام او ايستادند و دست زدند مربيگري خود را در پرسپوليس آغاز کرد.

*سوژه اصلي 15 هوادار پرسپوليس و بازيکنان انتخابات رياست جمهوري بود که هر کدام به دنبال نتيجه شمارش آرا بودند.

*شايعه مذاکره پرسپوليس با برهاني در حاشيه تمرين امروز پيچيده بود که اکثر اطرافيان باشگاه اين موضوع را تکذيب مي‌کردند.

*سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس به دليل سفر به رامسر در تمرين امروز غايب بود.

*به دليل حضور بازيکنان در سالن بدنسازي تمرين امروز پشت درهاي بسته بود. البته مديررسانه‌اي تيم به دليل اين موضوع در مقابل در ورزشگاه از هواداران و خبرنگاران بابت اين موضوع عذرخواهي کرد.

عباسي گفت: به دليل اينکه تمرين امروز در فضايي بسته است به همين دليل سالن گنجايش افراد زيادي را ندارد به همين دليل تمرين پشت درهاي بسته است.

* علي دايي زودتر از سايرين محل تمرين را ترک کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس قرار است بعدازظهر امروز در ديدار تدارکاتي مقابل اميدهاي خود قرار گيرد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 50 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

وزارت ورزش بودجه استقلال را واريز کرد

وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را براي استقلال به حساب اين باشگاه واريز کرد.


پس از پايان ليگ مشکلات مالي باشگاه استقلال به حدي بغرنج شد که در نهايت علي فتح الله زاده را مجبور به استعفا کرد اما پس از اين اتفاقات وزارت ورزش اعلام کرد که همه چيز را به اعضاي هيئت مديره سپرده است.

به گزارش فارس،هيئت مديره استقلال و نجف نژاد که رياست اين هيئت را بر عهده دارد پس از جلسه با وزير موافقت او را براي پرداخت بودجه وزارت ورزش به باشگاه استقلال را گرفت و در نهايت وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را به اين باشگاه پرداخت کرد.

اين بخش از بودجه باشگاه استقلال در راستاي حضور پرقدرت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات واريز شد. اين مسئله در حالي صورت گرفت که محمد عباسي فردا به کشور کره سفر خواهد کرد.

با اين شرايط علي فتح الله زاده رسما به کار خود بازگشت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 



سفر تیم استقلال به کشور اوکراین برای برگزاری بازی دوستانه مقابل دیناموکیف قطعی شد.
سفر استقلال به اوکراین قطعی شد/ برگزاری تمرینات همزمان با آغاز اردو

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیم دارند در جلسه ای که روز شنبه و یا یکشنبه برگزار می شود وضعیت مدیریت این باشگاه را مشخص کنند. به همین دلیل با توجه به عدم شکل گیری تمرینات استقلال و زمان بازگشت سرمربی این تیم قرار است اردویی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شود که این اردو در تهران خواهد بود.



قرار است تمرینات استقلال همزمان با برگزاری اردو آغاز شود و بازیکنان به صورت شبانه روزی در اختیار کادر فنی برنامه های پیش فصل را پشت سر خواهند گذاشت. مدت برپایی اردو توسط سرمربی تیم استقلال مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر سفر آبی پوشان برای انجام یک دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف به کشور اوکراین قطعی شده و آبی پوشان در این کشور اردویی را برگزار می کنند و یک هفته قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به تهران باز می گردند. قرار است تاریخ دقیق برگزاری استقلال و دیناموکیف به زودی مشخص شود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 67 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

سفر اروپایی استقلال قطعی شد

  

سفر تیم استقلال به کشور اوکراین برای برگزاری بازی دوستانه مقابل دیناموکیف قطعی شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیم دارند در جلسه ای که روز شنبه و یا یکشنبه برگزار می شود وضعیت مدیریت این باشگاه را مشخص کنند. به همین دلیل با توجه به عدم شکل گیری تمرینات استقلال و زمان بازگشت سرمربی این تیم قرار است اردویی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شود که این اردو در تهران خواهد بود.



قرار است تمرینات استقلال همزمان با برگزاری اردو آغاز شود و بازیکنان به صورت شبانه روزی در اختیار کادر فنی برنامه های پیش فصل را پشت سر خواهند گذاشت. مدت برپایی اردو توسط سرمربی تیم استقلال مشخص خواهد شد.



از سوی دیگر سفر آبی پوشان برای انجام یک دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف به کشور اوکراین قطعی شده و آبی پوشان در این کشور اردویی را برگزار می کنند و یک هفته قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به تهران باز می گردند. قرار است تاریخ دقیق برگزاری استقلال و دیناموکیف به زودی مشخص شود. 

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 4,421
  • بازدید کلی : 36,314