loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 39 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

-ترس تاتنهام از پیوستن پائولینیو به چلسی: باشگاه تاتنهام نگران آن است که چلسی با مبلغی 15 میلیون پوندی موفق به جذب پائولینیو هافبک مورد علاقه آن ها از تیم کورینتیانس شود.

منبع: Daily Mirror

 

-ولفسبورگ، بارترا و مارتینز را می خواهد: باشگاه ولفسبورگ علاقه مند است مارک بارترا بازیکن تیم بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گیرد. اینیو مارتینز بازیکن تیم رئال سوسیه داد دیگر بازیکنی است که ولفسبورگ علاقه مند به جذبش می باشد.

منبع: WAZ

 

-مالودا به المپیاکوس می رود: فلورن مالودا هافبک فصل گذشته تیم چلسی که بازیکن آزاد می باشد، با قراردادی دو ساله به تیم المپیاکوس خواهد پیوست.

منبع: France Football

 

-لورن بلان، لوییز را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب داوید لوییز مدافع تیم چلسی می باشد.

منبع: Daily Mail

 

-شاختار دونتسک رقیب سوانسی سیتی در راه جذب گومیس: شاختار دونتسک اوکراین برای جذب بافه تیمبی گومیس مهاجم تیم المپیک لیون رقیب سوانسی سیتی می باشد.

منبع: Daily Mirror

 

-تاتنهام آماده پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب بنتکه: باشگاه تاتنهام قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی کریستین بنتکه مهاجم تیم آستون ویلا را به خدمت گیرد و حتی قصد دارد امانوئل آدبایور را به عنوان بخشی از قرارداد به آستون ویلا واگذار نماید.

منبع: Daily Star

 

-والنسیا، رومئو را می خواهد: میروسلاو دیوکیچ سرمربی تیم والنسیا، اوریول رومئو هافبک تیم چلسی را برای فصل آینده هدف قرار داده است. آن ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی جذب نمایند.

منبع: Superdeporte

 

-رونی قصد دارد در منچستریونایتد بماند: وین رونی به دیوید مویس گفته که قصد دارد در تیم منچستریونایتد به فعالیتش ادامه دهد.

منبع: Sunday Mirror

 

-ویلیامز به آرسنال خواهد پیوست: اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی به تیم آرسنال خواهد پیوست.

منبع: Daily Telegraph

 

-رینا بر روی نیمکت خواهد نشست: سیمون مینیولت با قیمت 9 میلیون پوند از تیم ساندرلند راهی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب پپه رینا فصل آینده مسابقات را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

منبع: Mail on Sunday

محمدرضاخرم روز بازدید : 36 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

سران باشگاه چلسی با امضای قراردادی ده ساله با کمپانی آدیداس به همکاری شان بااین کمانی تا سال 2023 ادامه خواهند داد

 سران باشگاه چلسی اعلام کردند که قرارداد همکاری 10 ساله ای را با آدیداس به امضا رسانده اند و بدین ترتیب تاسال 2023 با این کمپانی همکاری خواهند داشت.

آدیداس اولین بار در سال 2006 با باشگاه چلسی قراردادی را به امضا رساند تا اسپانسر رسمی این باشگاه باشد و حالا هم به این همکاری مشترک ادامه داده و بدین ترتیب برای 17 سال تولید لباسها وتجهیزات ورزشی باشگاه چلسی را عهده دار خواهد بود

از این قرارداد به عنوان بزرگترین قرارداد تاریخ باشگاه چلسی با یک اسپانسر یاد می شود و هر دو طرف از امضای این قرارداد راضی و خوشحالند.

رون گورلی، مدیر اجرایی باشگاه چلسی در صحبت هاییی دراین باره گفت:«ما واقعا خوشحالیم که همکاری مان با آدیداس را تا سال 2023 ادامه خواهیم داد. این تصمیم بعد از 7 سال همکاری موفق گرفته شده است.طرفین اخلاقیات و خواسته های مشابهی دارند و تمدید این قرارداد نشان دهنده باور آدیداس به ساختار باشگاه ما در دنیای فوتبال است.»

از سوی دیگر هربرت هینر، مدیر اجرایی آدیداس هم در صحبت هایی گفت:« کمپانی آدیداس و باشگاه چلسی میراث دار طولانی مدت دنیای فوتبال هستند و ما واقعا خوشحالیم که به رابطه مان به یکی از تیم های الیت فوتبال اروپا ادامه می دهیم. ما بی صبرانه منتظر سالها موفقیت هستیم و از نزدیک با باشگاه چلسی همکاری می کنیم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 45 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


مورينيو نمي‌گذارد ماتا به بارسلونا برود

روزنامه انگليسي گزارش داد که سرمربي پرتغالي اجازه نخواهد داد بازيکن اسپانيايي اين تيم به بارسلونا بپيوندد.

بر اساس گزارش روزنامه «ديلي ميرور» ژوزه مورينيو به خوان ماتا اجازه نخواهد داد تا چلسي را ترک کند. اين بازيکن بر خلاف حضورش در تيم ملي اسپانيا يکي از بازيکنان کليدي چلسي در فصل آينده است و تحت هيچ شرايطي به او اجازه داده نخواهد شد به بارسلونا برود.

در حقيقت چلسي مي‌داند که شايعات در خصوص عدم تمايل مورينيو به اين بازيکن با تکيه بر روابط خوب پدر ماتا و ساندرو روسل و با هدف انتقال او به بارسلونا و مذاکرات براي پيوستن او به اين تيم صورت مي‌گيرد. ماتا 19 گل و 35 پاس گل در فصل گذشته به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس گزارش ميرور، مورينيو تصميم گرفته بود درباره هيچ بازيکني که در جام کنفدراسيون‌ها حضور دارد تا پايان رقابت‌ها صحبتي نکند اما در مورد ماتا شايد استثنايي وجود داشته باشد. وي در گفت‌و‌گويي به ماتا خواهد گفت که وي بخش مهمي از برنامه وي براي فصل آينده را تشکيل مي‌دهد. مورينيو همچنين به تمديد قرارداد ماتا به مدت 5 سال فکر مي‌کند (قرارداد فعلي ماتا 3 سال ديگر به پايان مي‌رسد)

محمدرضاخرم روز بازدید : 49 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


مدافع سابق ليورپول شانس چلسي براي قهرماني در فصل جديد ليگ برتر انگليس را بيشتر از ديگر تيم‌ها مي‌داند. 

چلسي با بازگرداندن ژوزه مورينيو به نيمکت خود قصد دارد، گوي سبقت را از دو غول بزرگ شهر منچستر بربايد و جام قهرماني را پس از سه سال به دست آورد.

جيمي کرگر، مدافع سابق ليورپول شانس چلسي را براي قهرماني در فصل جديد ليگ برتر انگليس بيشتر از ديگر تيم‌ها دانست.

چهره محبوب قرمزپوشان آنفليد در گفت‌وگو با روزنامه‌ "ديلي ميرر" انگليس عنوان کرد: اگر از من بپرسيد، چه تيمي قهرمان فصل بعد ليگ برتر انگليس خواهد شد، پاسخ مي‌دهم، چلسي. بله جوابم چلسي خواهد بود؛ چرا که تيم بسيار خوبي است و هدايتش را مربي خوبي چون ژوزه مورينيو بر عهده دارد. معتقدم که جام فصل بعد دور از استمفوردبريج نخواهد بود.

او افزود: وقتي به سه بازيکن برتر فصل قبل ليگ برتر نگاه مي‌کنيم، با نام سوآرس، فان‌پرسي و بيل مواجه مي‌شويم اما بعد از اين سه بازيکن بايد از ماتا، هازارد و اسکار نام برد که هر سه از چلسي هستند. معتقدم که ستاره‌هاي چلسي با آمدن ژوزه مورينيو بهتر خواهند شد و جام قهرماني به اين تيم خواهد رسيد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

تاکنون بازیکنان زیادی تیم های فصل آینده خود را انتخاب کرده اند. 15 انتقال بزرگ تابستان امسال تاکنون به شرح زیر بوده است:

1. رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید به موناکو - 60 میلیون یورو

2. نیمار از سانتوس به بارسلونا - 57 میلیون یورو

3. رودریگز از پورتو به موناکو - 45 میلیون یورو

4. فرناندینهو از شاختار دونتسک به منچستر سیتی - 40 میلیون یورو

5. ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن - 37 میلیون یورو

6. ژائو موتینیو از پورتو به موناکو - 25 میلیون یورو

7. آندره شورله از لورکوزن به چلسی - 22 میلیون یورو

8. خسوس ناواس از سویا به منچستر سیتی - 17.5 میلیون یورو

9. یاگو آسپاس از سلتاویگو به لیورپول - 7.7 میلیون پوند

10. فرناندو از گرمیو به شاختار دونتسک - 11 میلیون یورو

11. سونگ هیون مین از هامبورگ به لورکوزن - 10 میلیون یورو

12. ریکی فن وولفسوینکل از  اسپورتینگ لیسبون به نوریچ - 10 میلیون یورو

13. دژان لاورن از المپیک لیون به ساوتهمپتون - 10 میلیون یورو

14. لازار مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا لیسبون - 10 میلیون یورو

15. هکتور هررا از پاچوکا به پورتو - 10 میلیون یورو

زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و با توجه به پیشنهاداتی که باشگاه های مختلف برای گرت بیل داده اند امکان شکسته شدن رکورد تاریخ نقل و انتقالات نیز وحود دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 45 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 ستاره باتجربه چلسی امیدوار است تا همچنان زیر نظر ژوزه مورینیو به یادگیری فوتبال ادامه دهد

 فرانک لمپارد بازیکن خط میانی باشگاه چلسی در صحبت هایی به تمجید از تائیر ژوزه مورینیو در کارنامه ورزشی اش پرداخته.

مورینیو درحالی دومین دوره مربیگری اش در استمفورد بریج را آغاز می کند که در طول سالهای 2004 تا 2007 هدایت چلسی را در دست داشت و با این تیم 6 جام قهرمانی از جمله 2 قهرمانی در لیگ برتر به دست آورده بود

لمپارد براین باور است که کار کردن زیر نظر مورینیو به اوکمک کرده تا در ورزش فوتبال رشد کند و به تمجید از هارمونی ای که مورینیو قادر به برقراری آن در اردوی تیم هایش است پرداخته.

لمپارد در صحبت هایی به وب سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:« مورینیو سرمربی بزرگی است. من میلیون ها بار گفته ام و من واقعا خوش شانس بوده ام که پیش از این زیر نظر او کار کرده ام. او فوتبال من را میلیون ها مایل جلوتر برد. در بسیاری از مسائل، من در دنیای فوتبال پیشرفت کردم و دلیل همه اینها، او بوده.»

لمپارد ادامه داد:« مورینیو روحیه ای را در رختکن تیم ایجاد می کند که از بیرون می توانی آن را ببینی و واقعا روحیه قوی ای است. او یک سرمربی تراز اول است و همه ما این را می دانیم.»

بعد از قهرمانی چلسی در لیگ اروپا در ماه می، لمپارد قراردادش را برای یک سال دیگر با چلسی تمدید نمود و حالا بی صبرانه درانتظار حضور دراردوی تیم ملی انگلیس در رقابت های جام جهانی 2014 است. او دراین باره ادامه داد:« سال بزرگی است. دوست دارم که تا جام جهانی با تیم ملی انگلیس باشم. من به این نیاز دارم تا به صورت باثبات برای تیم بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم؛ چون تیم ملی بزرگی داریم. الان برای یک سال دیگر قراردادم را با چلسی تمدید کرده ام و بی صبرانه درانتظار آغاز اردوی پیش فصل هستم. بعد از آن خواهیم دید که اوضاع در تیم ملی انگلیس چطور خواهد شد. ولی اگر من خوب بازی کنم، دوست دارم به این فکر کنم که شانس حضور در جام جهانی را خواهم یافت.»

محمدرضاخرم روز بازدید : 41 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

1-برنامه بایرن مونیخ برای لواندوفسکی در سال 2014: بایرن مونیخ با چزاری کوچارسکی ایجنت روبرت لواندوفسکی ارتباط برقرار کرده و قصد دارد وی را در سال 2014 جذب نماید. هر دو طرف بر سر شرایط قرارداد به توافق رسیده اند.



2-ماریو گومز قصد ترک بایرن مونیخ را دارد: ایجنت ماریو گومز طی چند روز آینده با یوونتوس، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی ملاقات خواهد کرد، تا با باشگاه های خواهان این مهاجم بایرن مونیخ به توافق دست پیدا کند.



3-ویگان برای جیمز مک کارتی 20 میلیون پوند می خواهد: باشگاه ویگان اعلام کرد در صورتی حاضر به فروش جیمز مک کارتی ملی پوش ایرلندی اش می شود، که 20 میلیون پوند برای فروش وی دریافت کند. تاتنهام، فولام، لیورپول و چلسی علاقه مند به جذب این بازیکن می باشند.



4-استروتمن لیگ برتر را ترجیح می دهد: هافبک تیم آیندهوون که ناپولی را علاقه مند به جذب خود می بیند، حضور در لیگ برتر انگلستان را ترجبح می دهد. ماندن در آیندهوون برای حضور در جام جهانی نیز یکی از گزینه های وی می باشد.



5-موراتا، رئال مادرید را ترک نمی کند: آلوارو موراتا در فصل 14-2013 نیز در رئال مادرید به میدان خواهد رفت. وی فصل گذشته 581 دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفت.



6-پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی المپیک مارسی برای جذب کاپل: باشگاه المپیک مارسی با ارائه پیشنهادی 3.5 میلیون یورویی قصد جذب دیه گو کاپل هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را دارد. اما مارسی تیم لیورپول را رقیب خود می بیند.



7-لیورپول، موراتا را به عنوان بخشی از قرارداد سوارز می خواهد: باشگاه لیورپول قصد دارد آلوارو موراتا مهاجم جوان تیم رئال مادرید را به عنوان بخشی از قراداد فروش لوییس سوارز به رئال مادرید، به خدمت گیرد.



8-علاقه آرسنال به جذب پایه: باشگاه آرسنال قصد دارد دیمیتری پایه وینگر ملی پوش لیل را به خدمت گیرد.



9-تاتنهام خواهان دوریا و پائولینیو: تاتنهام قصد دارد دوریا مدافع جوان بوتافوگو و پائولینیو هافیک کورینتینانس را جذب نماید.



10-سیمئونه، اوتامندی را می خواهد: دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به جذب نیکلاس اوتامندی مدافع 25 ساله پورتو علاقه مند است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 45 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

در حالی که در روزهای گذشته لوئیس سوارز مهاجم لیورپول بارها از میل خود به ترک آنفیلد سخن گفته است، فرناندو تورس مهاجم اسبق باشگاه از همدردی خود با وی سخن گفت. 

تورس اذعان کرد لوئیس سوارز را که دلیل اصلی میل به ترک انگلستان خود را رسانه های انگلیسی اعلام کرده است را درک می کند.

تورس گفت:" من هیچگاه مشکلی با رسانه ها نداشتم بلکه آن ها با من مشکل داشته اند ! این بر روی خانواده و دوستانتان تاثیر می گذارد و این آسان نیست. "

" من لوئیس را می شناسم، او به اندازه کافی برای ارائه فوتبالش علارغم همه شایعات و حرفهای اطرفاش قوی است اما این آسان نیست. گاهی شما باید تنها به این فکر کنید که بهتر است همه چیز در مورد آن ها را فراموش کنید و فوتبالتان را بازی کنید. اما این به تصمیم او بستگی دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 33 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

داويد لوئيس، مدافع تيم ملي برزيل، تاکيد کرد که از زمان پيوستن به چلسي، هم از نظر تکنيکي و هم تاکتيکي، پيشرفت کرده است.


اين مدافع 26 ساله در سال 2011 و بعد از چهار سال بازي در بنفيکا، به چلسي پيوست و نمايش هاي خوب او باعث شده تا باشگاه هايي مانند بارسا نيز براي به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کنند.

هنوز مشخص نيست که او فصل آينده در ترکيب اصلي تيم مورينيو قرار داشته باشد اما لوئيس معتقد است که از زمان رفتن به ليگ برتر پيشرفت زيادي داشت.

به گزارش گل، وي گفت:" من در چلسي به بازيکن بهتري تبديل شدم. وقتي ذهنت را باز کني، مي تواني چيزهاي زيادي ياد بگيري؛ اين کاري بود کم من در انگليس انجام دادم.

براي رسيدن به اين هدف، من مسائل تکنيکي و تاکتيکي زيادي ياد گرفتم تا به بازيکن بهتري براي چلسي، نسبت به زمان حضور در بنفيکا، تبديل شوم. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 47 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ماتا: هنوز هم بايد قهرمان ليگ برتر شويم

هافبک چلسي اعلام کرد هيچ کس در اين باشگاه از تمايل سرمربي پرتغالي براي رفتن او صحبت نکرده است.

خوان ماتا که در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2010، رقابت‌هاي قهرماني زير 21 سال اروپا 2011، قهرماني اروپا 2012، جام حذفي 2012، ليگ قهرمانان 2012 و ليگ اروپا 2013 افتخار کسب کرده است در گفت‌و‌گويي با مارکا درباره احساساتش پيش از جام کنفدراسيون‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فارس، ماتا اظهار داشت: آنچه که تيم ملي اسپانيا را استثنايي کرده است، ديدن افرادي مثل فابرگاس، تورس، ناواس، کازورلا، ژاوي مارتينز يا حتي خود من روي نيمکت است. بعضي تغييرات صورت گرفته است و تيم همچنان مثل گذشته با همان شيوه بازي مي‌کند. اين تيمي است که وقتي به سطح بازيکنان نگاه مي‌کنيد، رقابت با آن را مشکل مي‌بينيد.

وي ادامه داد: هيچ کس در چلسي به من نگفت که مورينيو مي‌خواهد بروم. وقتي فصل را به پايان بردم، به من گفته شد که از عملکرد من و دو سالي که در باشگاه گذراندم، بسيار راضي هستند. هنوز 3 سال ديگر از قراردادم باقي مانده است. از بودن در چلسي خيلي خوشحالم.

ماتا خاطرنشان کرد: مورينيو؟ ترجيح مي‌دهم تا زمان ملاقات با او منتظر بمانم و قبل از اينکه قضاوتي بکنم، با او کار کنم.

وي اضافه کرد: ما هنوز هم در چلسي مي‌خواهيم قهرمان ليگ برتر شويم. اين کاري است که واقعا دوست دارم انجام دهم. قهرماني در مسابقات که بسياري از تيم‌ها در تاريخ‌ براي رسيدن به آن با يکديگر رقابت مي‌کنند، فوق‌العاده خواهد بود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 54 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

اسنايدر در مورد حضور در تيم مورينيو

هافبک هلندي گالاتاسراي در مورد رفتن يا نرفتن به تيم ژوزه مورينيو صحبت‌هايي انجام داده است.


وسلي اسنايدر 29 ساله از زمان آنکه ژوزه مورينيو هدايت باشگاه چلسي را به دست گرفت، يکي از گزينه‌هايي بود که صحبت‌هاي زيادي در مورد پيوستن به اين تيم در مورد وي شنيده شد.

 با اين حال و بر خلاف اينکه سران باشگاه گالاتاسراي ترکيه اعلام کردند هر تيمي 15 ميليون پوند براي جذب هافبک هلندي تيم‌شان بپردازد مي‌تواند وي را به خدمت بگيرد ولي اسنايدر تاکيد کرده دوست دارد در اين تيم ترکيه‌اي بماند.

«به گالاتاسراي آمدم تا با يک فرهنگ تازه آشنا شوم. نمي‌توانم تمام فکرهايي که داشته‌ام را به اين زودي فراموش کنم. رابطه خوبي با مورينيو داشتم و از کار کردن با او هم لذت بردم ولي بايد بگويم که استانبول را دوست دارم و به باشگاه گالاتاسراي مديونم.»

تصور مي‌شود چلسي از حالا به دنبال هم‌وطن اسنايدر يعني مارکو فان گينکل از ويتسه آرنهم برود. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 64 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

1-هالک قصد پیوستن به چلسی را دارد: هالک مهاجم تیم زنیت سن پطرزبورگ قصد دارد به تیم چلسی بپیوندد. ژوزه مورینیو برای این مهاجم 26 ساله، آماده است 40 میلیون یورو پرداخت نماید.


2-بودجه 70 میلیون یورویی مویس: باشگاه منچستریونایتد بودجه 70 میلیون یورویی برای خریدهای جدید در اختیار دیوید مویس قرار می دهد. تیاگو آلکانتارا و سسک فابرگاس دو هافبک بارسلونا و روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند اهداف منچستریونایتد می باشند.


3-آرسنال برای ایگواین دست به جیب می شود: آرسن ونگر آماده است برای جذب گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید 25 میلیون یورو پرداخت نماید.


4-پاریسن ژرمن، لوییز را می خواهد: باشگاه پاریسن ژرمن علاقه مند است داوید لوییز مدافع تیم چلسی را جذب نماید.


5-لیورپول و منچستر یونایتد، پاپادوپولوس را می خواهند: کریاکوس پاپادوپولوس مدافع یونانی شالکه 04 گفت که در لیست خریدهای دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد قرار دارد. باشگاه آلمانی برای این مدافع مرکزی 22.5 میلیون یورو پول می خواهد.


6-اسپارتاک مسکو جورادو را می خواهد: باشگاه اسپارتاک مسکو امیدوار است موفق به جذب جورادو مهاجم اسپانیایی شالکه 04 شود.


7-امره کان خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت: امره کان هافبک 19 ساله بایرن مونیخ، خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت می باشد.


8-لیورپول در آستانه امضای قرارداد با مینیولت: باشگاه لیورپول با سیمون مینیولت دروازه بان تیم ساندرلند به توافق رسیده است، ولی باید پیشنهاد 8 میلیون پوندی خود را بهبود بخشد.


9-خروج رانوکیا، ورود دانیلو: اینترمیلان قصد دارد آندرا رانوکیا مدافع ملی پوش خود را به فروش رساند و دانیلو مدافع تیم اودینزه را جانشین وی نماید.


10-وستهم برای جذب کرول 50 میلیون یورو می پردازد: وستهم برای جذب اندی کرول مهاجم ملی پوش لیورپول آماده است 20 میلیون یورو به لیورپول و 30 میلیون یورو برای یک قرارداد 5 ساله به این مهاجم پرداخت نماید.

محمدرضاخرم روز بازدید : 52 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

به نقل از خبرگزاری دیلی میل، مارینا گرونووسکیا پس از سالها حضور در پشت پرده تصمیمات اساسی چلسی به هیأت مدیره این باشگاه راه یافت.

آبراموویچ به دنبال اعلام این تصمیم خود گفت: انتصاب این خانم به عنوان هیأت مدیره باشگاه تأثیری در نحوه تصمیم گیری های باشگاه نخواهد گذاشت و این تیم به شیوه ی قبلی اداره خواهد شد.

گرانووسکیا سابقه مدیریتی بسیار موفقی را در پرونده خود دارد و آبراموویچ معترف است که تا به حال از تجارب وی استفاده های زیادی کرده است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 57 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

ستاره 29 ساله اسپانیایی از اینکه تیم کاتالان به دنبال جذب اوست خوشحال است ولی یادآوری کرده که به چلسی وفادارم.

فرناندو تورس ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که از انتشار اخباری مبنی برابراز تمایل سران بارسلونا برای به خدمت گرفتن او واقعاخوشحال است و درعین حال یادآوری کرده که قبل از تصمیم گیری درمورد اینده اش، درابتدا با ژوزه مورینیو، سرمربی جدید آبی های لندن صحبت خواهد کرد.

تورس فصل گذشته، فصل نسبتا خوبی را در چلسی سپری کرد ودرتمام تورنمنت ها برای این تیم 23 گل به ثمر رساند ولی او هنوز هم در مجموع نتوانسته مبدل به ستاره شماره یک تیمش شود و توقعات لازم را در پی انتقال 59 میلیون یورویی اش از لیورپول به چلسی برآورده سازد.

چند روز پیش گل دات کام بین المللی در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که سران چلسی پیشنهادی 40 میلیون یورویی به اضافه حق انتقال تورس را برای جذب کاوانی به سران ناپولی ارائه دادند که با پاسخ منفی سران باشگاه ایتالیایی مواجه شد و بعد از آن هم شنیده می شد که بارسلونا به دنبال جذب تورس است.

حالا خود ال نینیو در گفتگو با روزنامه آ.اس به این نکته اشاره کرده که خوشحال است که زیر ذره بین تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و البته قبل از هر تصمیمی با مورینیو صحبت خواهد کرد.

تورس در صحبت هایی درمورد پیشنهاد بارسلونا برای جذب او گفت:« همیشه خیلی خوب است که تیمی مثل بارسلونا به دنبال تو باشد. ولی من می خواهم در چلسی بمانم و به زودی با مورینیو صحبت خواهم کرد.»

انتظار می رود که مورینیو تلاش چشمگیری برای بازگرداندن تورس به روزهای اوج فوتبالی اش انجام دهد ولی این اتفاق تنها به شرطی رخ می دهد که تورس در چلسی بماند و این ایده ای است که خود تورس نیز آن را در ذهن دارد.

تورس 29 ساله ادامه داد:« صحبت های مورینیو برای من به منزله یک انگیزه است. من می خواهم در چلسی بمانم. با این تیم قرارداد دارم و می خواهم بهترین بازیکن در پستم باشم.پس بعید می دانم که جایی بهتر از اینجا برای من باشد. مورینیو افتخارات و جامهایی به مراتب بیشتر از ما به دست آورده. این چالش جدیدی است و من بی صبرانه در انتظار آن هستم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 44 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 شورله با ۲۲ میلیون نخستین خرید مورینیو لقب گرفت 

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان با امضای قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون یورو به نخستین خرید مورینیو بدل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو با نهایی کردن قرارداد 22 میلیون یورویی آندره شورله، نخستین قرارداد رسمی یک بازیکن در دور دوم حضور خود در چلسی را به انجام رساند.

پست مورد علاقه شورله، حضور در سمت چپ خط هافبک است که در مواقع مورد نیاز به مهاجمان اضافه شود. او پس از نمایش بسیار خوبی که در سال 2011 مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرد، مورد توجه سران این تیم قرار گرفت و سرانجام راهی این تیم شد.

شورله 22 ساله در 24 دیداری که برای تیم ملی فوتبال آلمان به میدان رفته است موفق شده هفت بار دروازه حریفان را باز کند.

با حضور شورله در چلسی،‌ ژوزه مورینیو می‌تواند روی کیفیت خط هافبک خود که شامل ادن ازر، خوان ماتا، اسکار و ویکتور موزز است حساب ویژه‌ای باز کند تا یکی از بهترین خط‌های میانی در انگلیس را در اختیار داشته باشد.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 4,218
  • بازدید کلی : 36,111