loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 52 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

بوفون: توتي يک بازيکن جاودانه است



دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است که کاپيتان رم يک بازيکن جاودانه است که با حفظ فرم کنوني مي‌تواند در جام‌جهاني پيش رو به ميدان برود.

 

فرانچسکو توتي در اين فصل از رقابت‌هاي کالچو ايتاليا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نيز به هم‌تيمي‌هايش داده تا به همراه رم از هفت ديدار خود 21 امتياز به دست آورده و صدرنشين سري A شوند.

به گزارش فارس،به عقيده بسياري از کارشناسان و همين طور چزاره پرندلي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا، توتي مي‌تواند در ترکيب آتزوري براي جام جهاني 2014 برزيل قرار بگيرد.

جيانلوييجي بوفون در اين زمينه گفت:‌ پيشتر نيز گفتم، توتي از آن دسته بازيکناني است که از چند نظر به هيچ وجه افت نمي‌کند. او اکنون از نظر فيزيکي و ذهني و همچنين از ديد تکنيکي و توانايي‌هاي طبيعي در شرايطي قرار دارد که مي‌تواند با قرار گرفتن در ترکيب، نتيجه‌ ديدار را عوض کند.

وي افزود: با توجه به عملکردي که در طول فصل از خود نشان داده طبيعي است که همه در مورد او مثبت حرف بزنند. ماه اکتبر است و نزديک جام جهاني هستيم. اگر او تا زمان آغاز جام جهاني در همين فرم باقي بماند، هيچ شکي نيست که مي‌تواند در جام جهاني حضور پيدا کند.

 

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

این بازیکن قرار است پیراهن شماره 10 را به تن کند.


 یوونتوس رسما اعلام کرد که کارلوس تبس را از منچسترسیتی با قراردادی سه‌ساله به خدمت گرفته.

این باشگاه ایتالیایی در توییتر خود اعلام کرد: «کارلوس تبس به یوونتوس پیوست! پیام‌های خوش‌آمدگویی خود را برای قهرمان جدیدمان بفرستید». آنها عکس او را هم منتشر کرده‌اند.

سایت گل خبر یافته که مبلغ قرارداد تبس 10 میلیون پوند است که اگر یوونتوس بتواند فصل بعد فاتح سری آ شود وبه نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم برسد 5 میلیون پوند دیگر به باشگاه سیتی پرداخت می‌شود.

این بازیکن آرژانتینی گفته بود تصمیم گرفته به جای میلان به یوونتوس برود چون مردان آنتونیو کونته او را بیشتر می‌خواستند.

تبس چهار سال را در سیتی گذراند و لیگ برتر و جام حذفی را برد. او در 148 مسابقه 74 گل زد.

او 11 گل در لیگ برتر در فصل گذشته زد و پیراهن شماره 10 الکس دل‌پیرو به او می‌رسد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 33 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

توز از منچستر سيتي به يوونتوس منتقل مي‌شود


کارلوس توز مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال منچستر سيتي انگليس به يوونتوس ايتاليا منتقل خواهد شد.   


دو باشگاه درباره انتقال توز به توافق رسيدند و اين بازيکن قرار است در معاينات پزشکي يوونتوس شرکت کند.

توز 29 ساله که سال 2009 از منچستر يونايتد به سيتي منتقل شد هنوز با اين انتقال موافقت نکرده است.

مبلغ انتقال اين بازيکن تا 16 ميليون يورو تخمين زده شد.

مانوئل پيگريني سر مربي جديد سيتي نيز با جدايي توز موافقت کرده است.

توز فصل 2007 - 2006 با تيم وستهام بازي در ليگ برتر انگليس را شروع کرد و سال 2006 با به ثمر رساندن گل منجر به باقي ماندن وستهام در اين ليگ به قهرمان تبديل شد.

توز فصل 2012 - 2011 با روبرتو مانچيني ايتاليايي مشکل داشت اما فصل قبل با 17 گل بهترين گلزن انگليس شده بود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

تاکنون بازیکنان زیادی تیم های فصل آینده خود را انتخاب کرده اند. 15 انتقال بزرگ تابستان امسال تاکنون به شرح زیر بوده است:

1. رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید به موناکو - 60 میلیون یورو

2. نیمار از سانتوس به بارسلونا - 57 میلیون یورو

3. رودریگز از پورتو به موناکو - 45 میلیون یورو

4. فرناندینهو از شاختار دونتسک به منچستر سیتی - 40 میلیون یورو

5. ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن - 37 میلیون یورو

6. ژائو موتینیو از پورتو به موناکو - 25 میلیون یورو

7. آندره شورله از لورکوزن به چلسی - 22 میلیون یورو

8. خسوس ناواس از سویا به منچستر سیتی - 17.5 میلیون یورو

9. یاگو آسپاس از سلتاویگو به لیورپول - 7.7 میلیون پوند

10. فرناندو از گرمیو به شاختار دونتسک - 11 میلیون یورو

11. سونگ هیون مین از هامبورگ به لورکوزن - 10 میلیون یورو

12. ریکی فن وولفسوینکل از  اسپورتینگ لیسبون به نوریچ - 10 میلیون یورو

13. دژان لاورن از المپیک لیون به ساوتهمپتون - 10 میلیون یورو

14. لازار مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا لیسبون - 10 میلیون یورو

15. هکتور هررا از پاچوکا به پورتو - 10 میلیون یورو

زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و با توجه به پیشنهاداتی که باشگاه های مختلف برای گرت بیل داده اند امکان شکسته شدن رکورد تاریخ نقل و انتقالات نیز وحود دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 54 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا 


1-بشیکتاش علاقه مند به جذب تایوو و بواتنگ: باشگاه بشیکتاش علاقه مند است تایه تایوو و کوین پرینس بواتنگ دو بازیکن تیم آث میلان را به خدمت گیرد.



2-اینترمیلان مارکوس روخو را می خواهد: باشگاه اینترمیلان علاقه مند است مارکوس روخو مدافع 23 ساله اسپورتینگ لیسبون را جذب نماید. قیمت این مدافع آرژانتینی حدود 5 میلیون یورو می باشد.



3-ناپولی علاقه مند به جذب موراتا: باشگاه ناپولی علاقه مند است آلوارو موراتا مهاجم 21 ساله تیم رئال مادرید را جذب نماید.



4-فروش روبینیو برای جذب توز: باشگاه آث میلان قصد دارد روبینیو را به سانتوس بفروشد تا از پول حاصل از فروش وی کارلوس توز مهاجم منچسترسیتی را به خدمت گیرد.



5-دورتموند، پیانیچ را هدف قرار داده است: بروسیا دورتموند علاقه مند است میرالم پیانیچ هافبک تیم رم را با مبلغ 10 میلیون یورو جانشین ماریو گوتزه نماید.



6-یوونتوس و دورتموند به جمع خواهان های میختاریان پیوستند: لیورپول امیدوار به جذب هنریخ میختاریان بود که در این راه یوونتوس و بروسیا دورتموند را رقیب خود می بیند.



7-سمپدوریا در آستانه جذب وینگر تیم ملی لهستان: باشگاه سمپدوریا در آستانه جذب پاول وزولک، وینگر 21 ساله پولونیا ورشو که در 17 بازی 8 گل به ثمر رسانده قرار دارد.



8-فیورنتینا علاقه مند به جذب بارینتوس: وینچنتزو مونتلا سرمربی فیورنتینا نام پابلو بارینتوس مهاجم تیم کاتانیا را در لیست خریدهای خود قرار داده تا در صورت جدایی احتمالی استفان یووتیچ و آدم لیاییچ وی را جذب نماید.



9-فیورنتینا پیشنهادش را برای جذب سومر افزایش داد: باشگاه فیورنتینا پیشنهادی 3 میلیون یورویی برای جذب یان سومر دروازه بان سوییسی باشگاه بازل ارائه داده است. این دروازه بان ملی پوش 24 ساله است.



10-رم علاقه مند به جذب پاستوره: باشگاه رم علاقه مند است خاویر پاستوره هافبک تهاجمی پاریسن ژرمن را به خدمت گیرد، ولی ممکن است قیمت 43 میلیون یورویی وی مانع این انتقال شود. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

1-چلسی علاقه مند به جذب یووتیچ: دانیله پراده مدیر تیم فیورنتینا با ولادو لمیچ و جوزپه ریسو ایجنت های استفان یووتیچ ملاقات کرد و در مورد امکان انتقال این مهاجم به چلسی با آن ها صحبت نمود.


2-منچسترسیتی علاقه مند به جذب یووتیچ: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد در راه جذب استفان یووتیچ از آرسنال و چلسی پیشی بگیرد و با توجه به رابطه خوبش با فیورنتینا این مهاجم 23 ساله را به خدمت گیرد.


3-تلاش مجدد یوونتوس برای جذب توز: جوزپه ماروتا مدیر یوونتوس قصد دارد به انگلیس پرواز کند تا برای جذب کارلوس توز مهاجم منچسترسیتی با مدیران این باشگاه ملاقات نماید و برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی با تیم میلان مبارزه کند.


4-برلوسکونی، آمبروسینی را فراخواند: سیلویو برلوسکونی علاقه مند است ماسیمو آمبروسینی را در میلان حفظ نماید، اما ماسیمیلیانو آلگری به کاپیتان تیمش احتیاجی ندارد و این بازیکن می تواند رایه فیورنتینا شود.


5-تاتنهام علاقه مند به جذب اریک لاملا: باشگاه تاتنهام برای جذب اریک لاملا مهاجم تیم رم ابراز علاقه کرد. فرانکو بالدینی مدیر سابق رم که مدیر فوتبالی جدید تاتنهام می باشد، در بطن این علاقه قرار دارد. منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز پیش از این علاقه خود را به جذب این مهاجم آرژانتینی ابراز کرده بودند.


6-میلان روبینیو را به سانتوس می فروشد: رسانه های برزیلی معتقدند که آدریانو گالیانی نایب رییس باشگاه میلان به برزیل پرواز خواهد کرد تا روبینیو را با 7 میلیون یورو به سانتوس برزیل واگذار نماید. میلان قصد دارد کارلوس توز مهاجم منچسترسیتی را جایگزین وی نماید.


7-بیلیا در تست پزشکی لاتزیو: لوکاس بیلیا هافبک آرژانتینی اندرلخت یکشنبه به رم سفر می کند تا در تست های پزشکی باشگاه لاتزیو شرکت نماید. قیمت او 6 میلیون یورو می باشد.


8-تاوارز به کیه وو ورنا پیوست: یوهان تاوارز به صورت رسمی از تیم استاندارد لیژ بلژیک به کیه وو ورنا ایتالیا پیوست.


9-رم علاقه مند به جذب ناینگولان: باشگاه رم با ایجنت راجا ناینگولان هافبک تیم کالیاری برای پیوستن به این تیم مذاکره کرد.


10-اودینزه دو بازیکن لاتزیو را برای فروش کاندروا می خواهد: باشگاه اودینزه برای فروش دائمی آنتونیو کاندروا به لاتزیو خواهان لیبور کوژاک مهاجم اهل چک لاتزیو و نیمی از مالکیت لوییس پدرو کاواندا مدافع بلژیکی این تیم می باشد. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 61 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 ماریو بالوتلی همواره با کارهای عجیبش به تیتر نخست رسانه‌ها بدل می‌شود. به همین خاطر رونالدوی برزیلی تاکید کرده که این بازیکن نباید راهی که آدریانو رفت را یک بار دیگر طی کند.

رونالدو به گازتا دلو اسپورت گفت: همه ما در همه برهه‌های زندگی‌ ورزشی‌مان کارهای خنده‌ دار و احمقانه‌ای انجام داده‌ایم. مهم این است که بدانید در چه زمانی باید این کارها را کنار بگذارید. همواره کارهایی که آدریانو در دوران ورزشی‌اش انجام داد را به خاطر می‌آورم. البته این موضوع ربطی به شرایط ماریو بالوتلی ندارد. ماریو متفاوت است.

وی افزود: آدریانو استعداد فوق العاده‌ای داشت و از فیزیک بسیار مناسبی بهره می‌برد. او هر کاری که دوست داشت در زمین مسابقه انجام می‌داد اما حالا به هر دلیلی او دیگر نمی‌تواند آن کارها را انجام دهد. بنابراین تنها توصیه‌ای که می‌توانم به بالوتلی کنم این است که روی فوتبالش تمرکز کرده و استعدادش را هدر ندهد.

 

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی از سران رئال خواسته تا پیرلو، شاگرد پیشینش در میلان را به سانتیاگو برنابئو ببرند

 طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی از جمله اسپورت کاتالونیا و آ.اس، آندره آ پیرلو ممکن است یکی از خریدهای تابستانی باشگاه رئال مادرید باشد؛ چرا که کارلو آنچلوتی ، سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن که نام او به عنوان گزینه اول جانشینی مورینیو روی نیمکت مربیگری رئال مادرید به گوش می رسد، چنین درخواستی از سران رئال داشته.

کارلتو از مادریدی ها خواسته تا برای تقویت بازی سازی و خلاقیت این تیم، برای خرید آندره آ پیرلو دست به کار شوند؛

آنچلوتی و پیرلو در طول دوران حضورشان در میلان با هم همکاری می کردند و کارلتو از ارزش های بالای این بازیکن ایتالیایی مطلع است . فلورنتینو پرس هم می داند که در صورت به خدمت گرفتن آنچلوتی باید خواسته های او را برآورده کند. طبق گزارش های منتشره، پیرلو مذاکراتی هم با آنچلوتی داشته است.هرچند که او تمایل چندانی برای ترک فوتبال ایتالیا ندارد؛ چون در یوونتوس به خوبی جا افتاده و با این تیم موفقیت های زیادی را کسب کرده است. اما رویای بازی کردن در رئال مادرید، موضوعی است که هر بازیکنی از جمله پیرلوی 33 ساله را نیز به شدت وسوسه می کند.پیرلو یکی از موفق ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپاست و کیفیت بالای فوتبالی و تکنیک فوق العاده او زبانزد خاص و عام است. او در سال 2005 نیز مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفته بود ولی درنهایت آن زمان نتوانست به این تیم منتقل شود.

البته بعید است که رئالی ها نتوانند با قیمتی کم پیرلو را به خدمت بگیرند. سران یوونتوس نمی خواهند ستاره ارزشمندشان را به آسانی ازدست بدهند ولی در صورت تمایل پیرلو، قطعا حاضر خواهند شد تا برسرمیز مذاکره بنشینند.پیرلو به عنوان بازیکنی آزاد و بعد از اتمام قراردادش با میلان به یوونتوس پیوست و سران بینکونری هم می دانند که نمی توانند برای فروش او پول زیادی طلب کنند. در ایتالیا همه براین باورند که در صورت خواست پیرلو، این انتقال ، شدنی است.

محمدرضاخرم روز بازدید : 48 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رسانه های ایتالیایی معتقدند که نخست وزیر سابق ایتالیا حقیقت را بیان نکرده است


 سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان، اعلام کرد که ماکسی آلگری، سرمربی این باشگاه، در تابستان راهی رم خواهد شد؛ هرچند رسانه های ایتالیایی معتقدند که نخست وزیر سابق ایتالیا حقیقت را بیان نکرده است.

بعد از نتایج ناامید کننده میلان در هفته های ابتدایی فصل، شایعات زیادی در مورد جدایی آلگری منتشر شد و اکنون برلوسکونی تایید کرد که این مربی مطمئنا در پایان فصل سن سیرو را ترک خواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او به رم می پیوندد. بعد از دیدار مقابل سیه نا بیانیه رسمی در این مورد منتشر خواهد شد."

رمی ها قصد داشتند روبرتو مانچینی را به خدمت بگیرند اما دستمزد بالای او موجب شد تا از به خدمت گرفتن او منصرف شوند و آلگری در صدر فهرست آنها قرار بگیرد.

میلانی ها پیش از این با انتشار بیانیه ای هرگونه ارتباط بین مربی شان و باشگاه پایتخت نشین را رد کرده بودند.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 1,011
  • بازدید سال : 4,398
  • بازدید کلی : 36,291