loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 41 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

1-برنامه بایرن مونیخ برای لواندوفسکی در سال 2014: بایرن مونیخ با چزاری کوچارسکی ایجنت روبرت لواندوفسکی ارتباط برقرار کرده و قصد دارد وی را در سال 2014 جذب نماید. هر دو طرف بر سر شرایط قرارداد به توافق رسیده اند.



2-ماریو گومز قصد ترک بایرن مونیخ را دارد: ایجنت ماریو گومز طی چند روز آینده با یوونتوس، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی ملاقات خواهد کرد، تا با باشگاه های خواهان این مهاجم بایرن مونیخ به توافق دست پیدا کند.



3-ویگان برای جیمز مک کارتی 20 میلیون پوند می خواهد: باشگاه ویگان اعلام کرد در صورتی حاضر به فروش جیمز مک کارتی ملی پوش ایرلندی اش می شود، که 20 میلیون پوند برای فروش وی دریافت کند. تاتنهام، فولام، لیورپول و چلسی علاقه مند به جذب این بازیکن می باشند.



4-استروتمن لیگ برتر را ترجیح می دهد: هافبک تیم آیندهوون که ناپولی را علاقه مند به جذب خود می بیند، حضور در لیگ برتر انگلستان را ترجبح می دهد. ماندن در آیندهوون برای حضور در جام جهانی نیز یکی از گزینه های وی می باشد.



5-موراتا، رئال مادرید را ترک نمی کند: آلوارو موراتا در فصل 14-2013 نیز در رئال مادرید به میدان خواهد رفت. وی فصل گذشته 581 دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفت.



6-پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی المپیک مارسی برای جذب کاپل: باشگاه المپیک مارسی با ارائه پیشنهادی 3.5 میلیون یورویی قصد جذب دیه گو کاپل هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را دارد. اما مارسی تیم لیورپول را رقیب خود می بیند.



7-لیورپول، موراتا را به عنوان بخشی از قرارداد سوارز می خواهد: باشگاه لیورپول قصد دارد آلوارو موراتا مهاجم جوان تیم رئال مادرید را به عنوان بخشی از قراداد فروش لوییس سوارز به رئال مادرید، به خدمت گیرد.



8-علاقه آرسنال به جذب پایه: باشگاه آرسنال قصد دارد دیمیتری پایه وینگر ملی پوش لیل را به خدمت گیرد.



9-تاتنهام خواهان دوریا و پائولینیو: تاتنهام قصد دارد دوریا مدافع جوان بوتافوگو و پائولینیو هافیک کورینتینانس را جذب نماید.



10-سیمئونه، اوتامندی را می خواهد: دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به جذب نیکلاس اوتامندی مدافع 25 ساله پورتو علاقه مند است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 78 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 يوپ هاينکس به طور رسمي خداحافظي‌اش را از دنياي فوتبال اعلام کرد.


يوپ هاينکس موفق شد همراه بايرن‌ مونيخ در فصل 2012 – 2013 به سه‌گانه تاريخي دست پيدا کند. افتخاري که ظاهرا اين مربي را قانع کرده و قصد ندارد ديگر در دنياي فوتبال به مربيگري بپردازد.

به گزارش ايسنا ، يوپ هاينکس در گفت و گو با اشپيگل اعلام کرد: قطعا هدايت هيچ تيم ديگري را برعهده نخواهم گرفت. من خداحافظي با شکوهي از باشگاه داشتم و ديگر به فوتبال بر نخواهم گشت.

يوپ هاينکس به عنوان بازيکن و مربي دوران با شکوهي را سپري کرد. او به همراه بازيکن در تيم مونشنگلادباخ چهار بار فاتح بوندسليگا شد. به همراه تيم ملي آلمان در جام جهاني 1974 به قهرماني رسيد. او در تيم بايرن‌ مونيخ نيز توانست اين تيم را پس از مدت‌ها در ليگ قهرمانان اروپا برساند و بايرن‌ مونيخ را به اولين تيم آلماني تبديل کند که به سه گانه دست پيدا مي‌کند.

هاينکس در ادامه درباره جانشين خود در بايرن‌ مونيخ ، گفت: حضور گوآرديولا در بايرن‌ مونيخ تصميم درستي بود، اگر آنها جانشيني براي من پيدا نمي‌کردند بايد مدت‌ها درباره آن صحبت مي‌کرديم، اما اکنون شرايط براي من عاليست . گوآرديولا اکنون تيم خوبي را در بايرن‌ مونيخ تحويل خواهد گرفت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 35 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 دورتموند دستمزد لواندوفسکی را ۳ برابر می کند

طبق اعلام مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند در قرارداد جدیدی که این باشگاه به روبرت لواندوفسکی پیشنهاد کرده دستمزد این بازیکن ۳ برابر افزایش یافته است.
شایان ذکر است این بازیکن در حال حاضر ۵/۱ میلیون یورو در هر فصل دستمزد دریافت می کند

محمدرضاخرم روز بازدید : 37 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رد پيشنهاد رئال مادريد از سوي لواندوفسکي


مهاجم لهستاني دورتموند پيشنهاد 30 ميليون يوروي رئال‌مادريد را رد کرد. لواندوفسکي دوست دارد به بايرن‌مونيخ برود.


عملکرد خوب روبرت لواندوفسکي در ترکيب دورتموند تيم‌هاي سرشناس اروپايي را به تکاپو انداخته است. رئال‌مادريد که با درخشش لواندوفسکي از صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا باز ماند به دنبال جذب اين مهاجم لهستاني است، اما خود اين بازيکن تمايلي براي پيوستن به کهکشاني‌ها ندارد.

به گزارش ايسنا،هانس واتسکه، رييس اجرايي بوروسيادورتموند از رد پيشنهاد 30 ميليون يورويي رئال مادريد از سوي لواندوفسکي خبر داد، او گفت: با رئال مادريد بر سر انتقال لواندوفسکي به توافق رسيده‌ايم اما خود اين بازيکن پيشنهاد رئال مادريد را رد کرد و دوست دارد در بايرن‌ مونيخ و يا دورتموند بازي کند. سران رئال مادريد براي جذب روبرت 30 ميليون يورو پيشنهاد دادند و اين رقم با موافقت باشگاه دورتموند همراه شود. دو باشگاه براي اين انتقال به توافق رسيدند، اما در نهايت اين خود لواندوفسکي بود که با پيوستن به رئال مادريد مخالفت کرد. متاسفانه او دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود، اما ما او را حفظ خواهيم کرد.

لواندوفسکي در حالي دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود که پيش از اين رييس اجرايي دورتموند اعلام کرد که او را به هيچ وجه به بايرن‌ مونيخ نخواهد فروخت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 44 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 شورله با ۲۲ میلیون نخستین خرید مورینیو لقب گرفت 

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان با امضای قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون یورو به نخستین خرید مورینیو بدل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو با نهایی کردن قرارداد 22 میلیون یورویی آندره شورله، نخستین قرارداد رسمی یک بازیکن در دور دوم حضور خود در چلسی را به انجام رساند.

پست مورد علاقه شورله، حضور در سمت چپ خط هافبک است که در مواقع مورد نیاز به مهاجمان اضافه شود. او پس از نمایش بسیار خوبی که در سال 2011 مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرد، مورد توجه سران این تیم قرار گرفت و سرانجام راهی این تیم شد.

شورله 22 ساله در 24 دیداری که برای تیم ملی فوتبال آلمان به میدان رفته است موفق شده هفت بار دروازه حریفان را باز کند.

با حضور شورله در چلسی،‌ ژوزه مورینیو می‌تواند روی کیفیت خط هافبک خود که شامل ادن ازر، خوان ماتا، اسکار و ویکتور موزز است حساب ویژه‌ای باز کند تا یکی از بهترین خط‌های میانی در انگلیس را در اختیار داشته باشد.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 4,248
  • بازدید کلی : 36,141