loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 39 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

-ترس تاتنهام از پیوستن پائولینیو به چلسی: باشگاه تاتنهام نگران آن است که چلسی با مبلغی 15 میلیون پوندی موفق به جذب پائولینیو هافبک مورد علاقه آن ها از تیم کورینتیانس شود.

منبع: Daily Mirror

 

-ولفسبورگ، بارترا و مارتینز را می خواهد: باشگاه ولفسبورگ علاقه مند است مارک بارترا بازیکن تیم بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گیرد. اینیو مارتینز بازیکن تیم رئال سوسیه داد دیگر بازیکنی است که ولفسبورگ علاقه مند به جذبش می باشد.

منبع: WAZ

 

-مالودا به المپیاکوس می رود: فلورن مالودا هافبک فصل گذشته تیم چلسی که بازیکن آزاد می باشد، با قراردادی دو ساله به تیم المپیاکوس خواهد پیوست.

منبع: France Football

 

-لورن بلان، لوییز را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب داوید لوییز مدافع تیم چلسی می باشد.

منبع: Daily Mail

 

-شاختار دونتسک رقیب سوانسی سیتی در راه جذب گومیس: شاختار دونتسک اوکراین برای جذب بافه تیمبی گومیس مهاجم تیم المپیک لیون رقیب سوانسی سیتی می باشد.

منبع: Daily Mirror

 

-تاتنهام آماده پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب بنتکه: باشگاه تاتنهام قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی کریستین بنتکه مهاجم تیم آستون ویلا را به خدمت گیرد و حتی قصد دارد امانوئل آدبایور را به عنوان بخشی از قرارداد به آستون ویلا واگذار نماید.

منبع: Daily Star

 

-والنسیا، رومئو را می خواهد: میروسلاو دیوکیچ سرمربی تیم والنسیا، اوریول رومئو هافبک تیم چلسی را برای فصل آینده هدف قرار داده است. آن ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی جذب نمایند.

منبع: Superdeporte

 

-رونی قصد دارد در منچستریونایتد بماند: وین رونی به دیوید مویس گفته که قصد دارد در تیم منچستریونایتد به فعالیتش ادامه دهد.

منبع: Sunday Mirror

 

-ویلیامز به آرسنال خواهد پیوست: اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی به تیم آرسنال خواهد پیوست.

منبع: Daily Telegraph

 

-رینا بر روی نیمکت خواهد نشست: سیمون مینیولت با قیمت 9 میلیون پوند از تیم ساندرلند راهی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب پپه رینا فصل آینده مسابقات را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

منبع: Mail on Sunday

محمدرضاخرم روز بازدید : 41 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

1-برنامه بایرن مونیخ برای لواندوفسکی در سال 2014: بایرن مونیخ با چزاری کوچارسکی ایجنت روبرت لواندوفسکی ارتباط برقرار کرده و قصد دارد وی را در سال 2014 جذب نماید. هر دو طرف بر سر شرایط قرارداد به توافق رسیده اند.



2-ماریو گومز قصد ترک بایرن مونیخ را دارد: ایجنت ماریو گومز طی چند روز آینده با یوونتوس، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی ملاقات خواهد کرد، تا با باشگاه های خواهان این مهاجم بایرن مونیخ به توافق دست پیدا کند.



3-ویگان برای جیمز مک کارتی 20 میلیون پوند می خواهد: باشگاه ویگان اعلام کرد در صورتی حاضر به فروش جیمز مک کارتی ملی پوش ایرلندی اش می شود، که 20 میلیون پوند برای فروش وی دریافت کند. تاتنهام، فولام، لیورپول و چلسی علاقه مند به جذب این بازیکن می باشند.



4-استروتمن لیگ برتر را ترجیح می دهد: هافبک تیم آیندهوون که ناپولی را علاقه مند به جذب خود می بیند، حضور در لیگ برتر انگلستان را ترجبح می دهد. ماندن در آیندهوون برای حضور در جام جهانی نیز یکی از گزینه های وی می باشد.



5-موراتا، رئال مادرید را ترک نمی کند: آلوارو موراتا در فصل 14-2013 نیز در رئال مادرید به میدان خواهد رفت. وی فصل گذشته 581 دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفت.



6-پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی المپیک مارسی برای جذب کاپل: باشگاه المپیک مارسی با ارائه پیشنهادی 3.5 میلیون یورویی قصد جذب دیه گو کاپل هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را دارد. اما مارسی تیم لیورپول را رقیب خود می بیند.



7-لیورپول، موراتا را به عنوان بخشی از قرارداد سوارز می خواهد: باشگاه لیورپول قصد دارد آلوارو موراتا مهاجم جوان تیم رئال مادرید را به عنوان بخشی از قراداد فروش لوییس سوارز به رئال مادرید، به خدمت گیرد.



8-علاقه آرسنال به جذب پایه: باشگاه آرسنال قصد دارد دیمیتری پایه وینگر ملی پوش لیل را به خدمت گیرد.



9-تاتنهام خواهان دوریا و پائولینیو: تاتنهام قصد دارد دوریا مدافع جوان بوتافوگو و پائولینیو هافیک کورینتینانس را جذب نماید.



10-سیمئونه، اوتامندی را می خواهد: دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به جذب نیکلاس اوتامندی مدافع 25 ساله پورتو علاقه مند است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 35 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 دورتموند دستمزد لواندوفسکی را ۳ برابر می کند

طبق اعلام مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند در قرارداد جدیدی که این باشگاه به روبرت لواندوفسکی پیشنهاد کرده دستمزد این بازیکن ۳ برابر افزایش یافته است.
شایان ذکر است این بازیکن در حال حاضر ۵/۱ میلیون یورو در هر فصل دستمزد دریافت می کند

محمدرضاخرم روز بازدید : 37 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رد پيشنهاد رئال مادريد از سوي لواندوفسکي


مهاجم لهستاني دورتموند پيشنهاد 30 ميليون يوروي رئال‌مادريد را رد کرد. لواندوفسکي دوست دارد به بايرن‌مونيخ برود.


عملکرد خوب روبرت لواندوفسکي در ترکيب دورتموند تيم‌هاي سرشناس اروپايي را به تکاپو انداخته است. رئال‌مادريد که با درخشش لواندوفسکي از صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا باز ماند به دنبال جذب اين مهاجم لهستاني است، اما خود اين بازيکن تمايلي براي پيوستن به کهکشاني‌ها ندارد.

به گزارش ايسنا،هانس واتسکه، رييس اجرايي بوروسيادورتموند از رد پيشنهاد 30 ميليون يورويي رئال مادريد از سوي لواندوفسکي خبر داد، او گفت: با رئال مادريد بر سر انتقال لواندوفسکي به توافق رسيده‌ايم اما خود اين بازيکن پيشنهاد رئال مادريد را رد کرد و دوست دارد در بايرن‌ مونيخ و يا دورتموند بازي کند. سران رئال مادريد براي جذب روبرت 30 ميليون يورو پيشنهاد دادند و اين رقم با موافقت باشگاه دورتموند همراه شود. دو باشگاه براي اين انتقال به توافق رسيدند، اما در نهايت اين خود لواندوفسکي بود که با پيوستن به رئال مادريد مخالفت کرد. متاسفانه او دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود، اما ما او را حفظ خواهيم کرد.

لواندوفسکي در حالي دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود که پيش از اين رييس اجرايي دورتموند اعلام کرد که او را به هيچ وجه به بايرن‌ مونيخ نخواهد فروخت.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 4,336
  • بازدید کلی : 36,229