loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 58 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

ونی در مصاحبه اش با skysports گفت : 

استیون بیشتر از 15 سال است که به عنوان یکی از بهترین های فوتبال جهان شناخته شده من فکر می کنم او کمی دیر بازوبند کاپیتانی را به دست بست و جرارد باید زودتر به عنوان کاپیتان انتخاب می شد . 
گفتنی است که استیون جرارد جمعه شب برای سی و دومین بار به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس به میدان می رود . 
جرارد به عنوان هفتمین کاپیتان برتر تاریخ انگلیس شناخته می شود و تنها دو بازی کمتر از جان تری که مدت ها با او بازی می کرده است دارد .
محمدرضاخرم روز بازدید : 43 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

 

رونالدو دوست دارد به تیم سابقش برگردد و دیوید مویس هم از این انتقال استقبال می‌کند.

 کریستیانو رونالدو قرار است در سه روز آینده با مقامات منچستریونایتد دیدار کند. روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشته این مهاجم رئال مادرید آماده بازگشت به لیگ برتر است و می‌خواهد پیش از تمرین با رئال پیشنهاد باشگاه سابقش را بشنود.

رونالدو فصلی ناراحت را در رئال مادرید گذراند و دوست دارد به منچستریونایتد برگردد. تنها کارلو آنچلوتی، مربی جدید رئال می‌تواند مانع رفتن او شود.

فیفا البته باشگاه‌ها را از مذاکره رسمی مستقیم با بازیکنانی که قرارداد دارند منع کرده، اما هر هم رونالدو و هم یونایتد توافق کرده‌اند که هرگونه نشستی را تکذیب کنند.

دیوید مویس مستقیما درخواست خرید رونالدو را به یونایتد داده است.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 منچستریونایتد به دنبال معاوضه رونی و رونالدو

کریستیانو رونالدو و وین رونی ممکن است جای خود را با هم عوض کنند، اتفاقی که اگر بیفتد یکی از بزرگ‌ترین انتقالات تابستانی رقم خواهد خورد.

دیلی میل نوشته منچستریونایتد می‌خواهد 70 میلیون یورو به علاوه وین رونی را به رئال مادرید بدهد تا ستاره پرتغالی‌ را به اولدترافورد برگرداند.

رونالدو در منچستر به‌شدت محبوب است و رونی هم می‌تواند گزینه‌ای عالی در این انتقال باشد. خبرهای زیادی از رفتن او به گوش می‌رسد و چلسی هم به دنبالش است. اما رئال مادرید ممکن است مقصد او باشد. کارلو آنچلوتی، مربی احتمالی رئال مادرید به‌شدت طرفدار اوست و رئال هم به آسانی دستمزد او را فراهم خواهد کرد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 39 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

-ترس تاتنهام از پیوستن پائولینیو به چلسی: باشگاه تاتنهام نگران آن است که چلسی با مبلغی 15 میلیون پوندی موفق به جذب پائولینیو هافبک مورد علاقه آن ها از تیم کورینتیانس شود.

منبع: Daily Mirror

 

-ولفسبورگ، بارترا و مارتینز را می خواهد: باشگاه ولفسبورگ علاقه مند است مارک بارترا بازیکن تیم بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گیرد. اینیو مارتینز بازیکن تیم رئال سوسیه داد دیگر بازیکنی است که ولفسبورگ علاقه مند به جذبش می باشد.

منبع: WAZ

 

-مالودا به المپیاکوس می رود: فلورن مالودا هافبک فصل گذشته تیم چلسی که بازیکن آزاد می باشد، با قراردادی دو ساله به تیم المپیاکوس خواهد پیوست.

منبع: France Football

 

-لورن بلان، لوییز را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب داوید لوییز مدافع تیم چلسی می باشد.

منبع: Daily Mail

 

-شاختار دونتسک رقیب سوانسی سیتی در راه جذب گومیس: شاختار دونتسک اوکراین برای جذب بافه تیمبی گومیس مهاجم تیم المپیک لیون رقیب سوانسی سیتی می باشد.

منبع: Daily Mirror

 

-تاتنهام آماده پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب بنتکه: باشگاه تاتنهام قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی کریستین بنتکه مهاجم تیم آستون ویلا را به خدمت گیرد و حتی قصد دارد امانوئل آدبایور را به عنوان بخشی از قرارداد به آستون ویلا واگذار نماید.

منبع: Daily Star

 

-والنسیا، رومئو را می خواهد: میروسلاو دیوکیچ سرمربی تیم والنسیا، اوریول رومئو هافبک تیم چلسی را برای فصل آینده هدف قرار داده است. آن ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی جذب نمایند.

منبع: Superdeporte

 

-رونی قصد دارد در منچستریونایتد بماند: وین رونی به دیوید مویس گفته که قصد دارد در تیم منچستریونایتد به فعالیتش ادامه دهد.

منبع: Sunday Mirror

 

-ویلیامز به آرسنال خواهد پیوست: اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی به تیم آرسنال خواهد پیوست.

منبع: Daily Telegraph

 

-رینا بر روی نیمکت خواهد نشست: سیمون مینیولت با قیمت 9 میلیون پوند از تیم ساندرلند راهی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب پپه رینا فصل آینده مسابقات را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

منبع: Mail on Sunday

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

تاکنون بازیکنان زیادی تیم های فصل آینده خود را انتخاب کرده اند. 15 انتقال بزرگ تابستان امسال تاکنون به شرح زیر بوده است:

1. رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید به موناکو - 60 میلیون یورو

2. نیمار از سانتوس به بارسلونا - 57 میلیون یورو

3. رودریگز از پورتو به موناکو - 45 میلیون یورو

4. فرناندینهو از شاختار دونتسک به منچستر سیتی - 40 میلیون یورو

5. ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن - 37 میلیون یورو

6. ژائو موتینیو از پورتو به موناکو - 25 میلیون یورو

7. آندره شورله از لورکوزن به چلسی - 22 میلیون یورو

8. خسوس ناواس از سویا به منچستر سیتی - 17.5 میلیون یورو

9. یاگو آسپاس از سلتاویگو به لیورپول - 7.7 میلیون پوند

10. فرناندو از گرمیو به شاختار دونتسک - 11 میلیون یورو

11. سونگ هیون مین از هامبورگ به لورکوزن - 10 میلیون یورو

12. ریکی فن وولفسوینکل از  اسپورتینگ لیسبون به نوریچ - 10 میلیون یورو

13. دژان لاورن از المپیک لیون به ساوتهمپتون - 10 میلیون یورو

14. لازار مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا لیسبون - 10 میلیون یورو

15. هکتور هررا از پاچوکا به پورتو - 10 میلیون یورو

زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و با توجه به پیشنهاداتی که باشگاه های مختلف برای گرت بیل داده اند امکان شکسته شدن رکورد تاریخ نقل و انتقالات نیز وحود دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


روزنامه‌ "ديلي‌ميل" از نهايي شدن توافق منچستريونايتد با تياگو آلکانترا خبر داد. 

هافبک جوان بارسلونا که محصول آکادمي لامسيا است، با 17 ميليون دلار و حقوق سالانه پنج ميليون پوند با منچستريونايتد به توافق رسيده و فصل آينده با پيراهن اين تيم به ميدان خواهد رفت. اين خبري بود که روزنامه‌ "ديلي ميل" آن را منتشر کرد.

اين روزنامه‌ انگليسي نوشت: منچستريونايتد با هافبک جوان بارسلونا به توافق نهايي رسيد و قراردادش امروز (شنبه) به طور رسمي اعلام خواهد شد.

آلکانتراي 22 ساله از استعدادهاي مدرسه لاماسياست. او چند روز پيش با تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان جوانان اروپا شد و در بازي فينال به تنهايي سه گل به ثمر رساند. جداي از منچستريونايتد تيم‌هاي ديگري همچون ميلان،‌ رئال‌مادريد و منچسترسيتي هم علاقه خود را براي جذب هافبک آبي‌-اناري‌ها اعلام کردند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 ريو فرديناند 34 ساله ماه گذشته ميلادي خود را از فوتبال ملي بازنشسته کرد تا بيشتر به بازي در باشگاهش بپردازد.

به نقل از فارس، فرديناند در اين مورد به ساندي سان گفت: دو راه داشتم. مي‌توانستم دو يا سه سال ديگر به فوتبالم ادامه دهم و يا اينکه چهار بازي براي انگليس انجام داده و يک سال ديگر به فوتبالم خاتمه دهم. اين خيلي بد بود. نمي‌توانستم آمادگي بدني‌ام را فداي چند بازي براي تيم ملي انگليس کنم.

وي در ادامه افزود: اين بدترين کاري بود که مي‌توانستم در حق يونايتد کنم. آنها در طول دوراني که در اولدترافورد بودم همواره من را پشتيباني کردند. اگر با تمام آمادگي بدني براي آنها بازي نمي‌کردم، دين خودم را به آنها ادا نکرده بودم. بازيکني هستم که همواره دوست دارم در خدمت تيمم باشم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه منچستر بعد از لیورپول برای انتقال مدافع یونانی با سران باشگاه شالکه وارد مذاکره شده است  این در حالی است که این باشگاه آلمانی برای انتقال این بازیکن مبلغ 22.5 درخواست کرده است .

محمدرضاخرم روز بازدید : 64 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

1-هالک قصد پیوستن به چلسی را دارد: هالک مهاجم تیم زنیت سن پطرزبورگ قصد دارد به تیم چلسی بپیوندد. ژوزه مورینیو برای این مهاجم 26 ساله، آماده است 40 میلیون یورو پرداخت نماید.


2-بودجه 70 میلیون یورویی مویس: باشگاه منچستریونایتد بودجه 70 میلیون یورویی برای خریدهای جدید در اختیار دیوید مویس قرار می دهد. تیاگو آلکانتارا و سسک فابرگاس دو هافبک بارسلونا و روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند اهداف منچستریونایتد می باشند.


3-آرسنال برای ایگواین دست به جیب می شود: آرسن ونگر آماده است برای جذب گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید 25 میلیون یورو پرداخت نماید.


4-پاریسن ژرمن، لوییز را می خواهد: باشگاه پاریسن ژرمن علاقه مند است داوید لوییز مدافع تیم چلسی را جذب نماید.


5-لیورپول و منچستر یونایتد، پاپادوپولوس را می خواهند: کریاکوس پاپادوپولوس مدافع یونانی شالکه 04 گفت که در لیست خریدهای دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد قرار دارد. باشگاه آلمانی برای این مدافع مرکزی 22.5 میلیون یورو پول می خواهد.


6-اسپارتاک مسکو جورادو را می خواهد: باشگاه اسپارتاک مسکو امیدوار است موفق به جذب جورادو مهاجم اسپانیایی شالکه 04 شود.


7-امره کان خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت: امره کان هافبک 19 ساله بایرن مونیخ، خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت می باشد.


8-لیورپول در آستانه امضای قرارداد با مینیولت: باشگاه لیورپول با سیمون مینیولت دروازه بان تیم ساندرلند به توافق رسیده است، ولی باید پیشنهاد 8 میلیون پوندی خود را بهبود بخشد.


9-خروج رانوکیا، ورود دانیلو: اینترمیلان قصد دارد آندرا رانوکیا مدافع ملی پوش خود را به فروش رساند و دانیلو مدافع تیم اودینزه را جانشین وی نماید.


10-وستهم برای جذب کرول 50 میلیون یورو می پردازد: وستهم برای جذب اندی کرول مهاجم ملی پوش لیورپول آماده است 20 میلیون یورو به لیورپول و 30 میلیون یورو برای یک قرارداد 5 ساله به این مهاجم پرداخت نماید.

محمدرضاخرم روز بازدید : 42 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

منچستر با 60 ميليون پوند رونالدو را بازمي‌گرداند
سران منچستريونايتد در حال بررسي براي ارائه پيشنهادي 60 ميليون پوندي براي بازگرداندن ستاره پرتغالي به اولدترافورد هستند.


پس از آنکه کريستيانو رونالدو در صفحه توييتر خود هرگونه صحبت بر سر تمديد قرارداد با رئال مادريد را رد کرد، سران منچستريونايتد بار ديگر براي جذب او دست به کار شدند.

به گزارش فارس، در تحليل‌هاي جديدي که در نشريه‌هاي انگليسي به چاپ رسيده‌اند آورده شده که رد شدن گفت‌وگو بر سر تمديد قرارداد رونالدو با رئال مادريد، منچستريونايتد را با اميدهاي جديدي براي بازگرداندن ستاره پرتغالي به اولدترافورد روبه‌رو کرده است.

گفته مي‌شود يونايتدها روي پيشنهاد 60 ميليون پوندي و دستمزد هفته‌اي 250 هزار پوند کار مي‌کنند. اين مبلغ با همکاري شرکت‌هاي نايکي و شورلت خواهد بود که امکان رخ دادن اين انتقال را افزايش مي‌دهند.

رونالدو در صفحه اختصاصي توييتر خود نوشته:‌ «تمامي صحبت‌هايي که در مورد تمديد قرارداد با رئال مادريد منتشر شده دروغ هستند.»

با توجه به اينکه اين کار رونالدو بسيار دور از ذهن بوده است ولي در نهايت به تمامي گمانه‌زني‌هاي موجود مبني بر ماندن اين بازيکن در رئال مادريد پايان داده است.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 890
  • بازدید سال : 4,277
  • بازدید کلی : 36,170