loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 45 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


مورينيو نمي‌گذارد ماتا به بارسلونا برود

روزنامه انگليسي گزارش داد که سرمربي پرتغالي اجازه نخواهد داد بازيکن اسپانيايي اين تيم به بارسلونا بپيوندد.

بر اساس گزارش روزنامه «ديلي ميرور» ژوزه مورينيو به خوان ماتا اجازه نخواهد داد تا چلسي را ترک کند. اين بازيکن بر خلاف حضورش در تيم ملي اسپانيا يکي از بازيکنان کليدي چلسي در فصل آينده است و تحت هيچ شرايطي به او اجازه داده نخواهد شد به بارسلونا برود.

در حقيقت چلسي مي‌داند که شايعات در خصوص عدم تمايل مورينيو به اين بازيکن با تکيه بر روابط خوب پدر ماتا و ساندرو روسل و با هدف انتقال او به بارسلونا و مذاکرات براي پيوستن او به اين تيم صورت مي‌گيرد. ماتا 19 گل و 35 پاس گل در فصل گذشته به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس گزارش ميرور، مورينيو تصميم گرفته بود درباره هيچ بازيکني که در جام کنفدراسيون‌ها حضور دارد تا پايان رقابت‌ها صحبتي نکند اما در مورد ماتا شايد استثنايي وجود داشته باشد. وي در گفت‌و‌گويي به ماتا خواهد گفت که وي بخش مهمي از برنامه وي براي فصل آينده را تشکيل مي‌دهد. مورينيو همچنين به تمديد قرارداد ماتا به مدت 5 سال فکر مي‌کند (قرارداد فعلي ماتا 3 سال ديگر به پايان مي‌رسد)

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

تاکنون بازیکنان زیادی تیم های فصل آینده خود را انتخاب کرده اند. 15 انتقال بزرگ تابستان امسال تاکنون به شرح زیر بوده است:

1. رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید به موناکو - 60 میلیون یورو

2. نیمار از سانتوس به بارسلونا - 57 میلیون یورو

3. رودریگز از پورتو به موناکو - 45 میلیون یورو

4. فرناندینهو از شاختار دونتسک به منچستر سیتی - 40 میلیون یورو

5. ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن - 37 میلیون یورو

6. ژائو موتینیو از پورتو به موناکو - 25 میلیون یورو

7. آندره شورله از لورکوزن به چلسی - 22 میلیون یورو

8. خسوس ناواس از سویا به منچستر سیتی - 17.5 میلیون یورو

9. یاگو آسپاس از سلتاویگو به لیورپول - 7.7 میلیون پوند

10. فرناندو از گرمیو به شاختار دونتسک - 11 میلیون یورو

11. سونگ هیون مین از هامبورگ به لورکوزن - 10 میلیون یورو

12. ریکی فن وولفسوینکل از  اسپورتینگ لیسبون به نوریچ - 10 میلیون یورو

13. دژان لاورن از المپیک لیون به ساوتهمپتون - 10 میلیون یورو

14. لازار مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا لیسبون - 10 میلیون یورو

15. هکتور هررا از پاچوکا به پورتو - 10 میلیون یورو

زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و با توجه به پیشنهاداتی که باشگاه های مختلف برای گرت بیل داده اند امکان شکسته شدن رکورد تاریخ نقل و انتقالات نیز وحود دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 


روزنامه‌ "ديلي‌ميل" از نهايي شدن توافق منچستريونايتد با تياگو آلکانترا خبر داد. 

هافبک جوان بارسلونا که محصول آکادمي لامسيا است، با 17 ميليون دلار و حقوق سالانه پنج ميليون پوند با منچستريونايتد به توافق رسيده و فصل آينده با پيراهن اين تيم به ميدان خواهد رفت. اين خبري بود که روزنامه‌ "ديلي ميل" آن را منتشر کرد.

اين روزنامه‌ انگليسي نوشت: منچستريونايتد با هافبک جوان بارسلونا به توافق نهايي رسيد و قراردادش امروز (شنبه) به طور رسمي اعلام خواهد شد.

آلکانتراي 22 ساله از استعدادهاي مدرسه لاماسياست. او چند روز پيش با تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان جوانان اروپا شد و در بازي فينال به تنهايي سه گل به ثمر رساند. جداي از منچستريونايتد تيم‌هاي ديگري همچون ميلان،‌ رئال‌مادريد و منچسترسيتي هم علاقه خود را براي جذب هافبک آبي‌-اناري‌ها اعلام کردند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

ليونل مسي با زدن 46 گل در فصل 13-2012 بالاتر از بقيه مهاجمان فوتبال اروپا کفش طلاي فوتبال اروپا را کسب کرد. 
 ليونل مسي با پايان ليگ‌هاي فوتبال در اروپا، موفق شد با زدن بيشترين گل زده کفش طلاي فوتبال اروپا در فصل 13-2012 را از آن خود کند.
پس از ليونل مسي، کريستيانو رونالدو، مهاجم رئال مادريد در رده دوم قرار گرفت و ادينسون کاواني اروگوئه اي در جاي سوم قرار گرفت. ليونل مسي سومين بار است که اين جايزه را به خود اختصاص مي دهد.

کفش طلايي فوتبال اروپا هر ساله به برترين گلزن باشگاهي فوتبال اروپا اهدا مي شود.

نکته مهم در اين رده بندي امتياز ليگ است. براي مثال گلزني در ليگ اسپانيا امتيازي بالاتر از گلزني در ليگ‌هاي درجه پايين تر در فوتبال اروپا دارد.

** فهرست نهايي برترين گلزنان فصل 13-2012:

1- ليونل مسي 46 گل/ 92 امتياز

2- کريستيانو رونالدو 34 گل / 68 امتياز

3- ادينسون کاواني 29 گل / 58 امتياز

4- رادامل فالکائو 28/56 امتياز

5- جکسون مارتينس 26 گل/ 52 امتياز

5- روبين فان پرسي 26 گل / 52 امتياز

6- آلواردو نگردو 25 گل/ 50 امتياز

6- استفان کيسلينگ 25 گل / 50 امتياز

7- روبرتو سولدادو 24 گل/ 48 امتياز

7- روبرت لواندوفسکي 24 گل / 48 امتياز

7- فيليپ هاسينر 32 گل / 48 امتياز

8- ويلفرد بوني 31 گل/ 46.5 امتياز

9- لوئيس سوآرس 23 گل/ 46 امتياز

9- آنتونيو دي ناتاله 23 گل/46 امتياز

10- زلاتان ابراهيموويچ 20 گل / 45 امتياز 

محمدرضاخرم روز بازدید : 57 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

ستاره 29 ساله اسپانیایی از اینکه تیم کاتالان به دنبال جذب اوست خوشحال است ولی یادآوری کرده که به چلسی وفادارم.

فرناندو تورس ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که از انتشار اخباری مبنی برابراز تمایل سران بارسلونا برای به خدمت گرفتن او واقعاخوشحال است و درعین حال یادآوری کرده که قبل از تصمیم گیری درمورد اینده اش، درابتدا با ژوزه مورینیو، سرمربی جدید آبی های لندن صحبت خواهد کرد.

تورس فصل گذشته، فصل نسبتا خوبی را در چلسی سپری کرد ودرتمام تورنمنت ها برای این تیم 23 گل به ثمر رساند ولی او هنوز هم در مجموع نتوانسته مبدل به ستاره شماره یک تیمش شود و توقعات لازم را در پی انتقال 59 میلیون یورویی اش از لیورپول به چلسی برآورده سازد.

چند روز پیش گل دات کام بین المللی در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که سران چلسی پیشنهادی 40 میلیون یورویی به اضافه حق انتقال تورس را برای جذب کاوانی به سران ناپولی ارائه دادند که با پاسخ منفی سران باشگاه ایتالیایی مواجه شد و بعد از آن هم شنیده می شد که بارسلونا به دنبال جذب تورس است.

حالا خود ال نینیو در گفتگو با روزنامه آ.اس به این نکته اشاره کرده که خوشحال است که زیر ذره بین تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و البته قبل از هر تصمیمی با مورینیو صحبت خواهد کرد.

تورس در صحبت هایی درمورد پیشنهاد بارسلونا برای جذب او گفت:« همیشه خیلی خوب است که تیمی مثل بارسلونا به دنبال تو باشد. ولی من می خواهم در چلسی بمانم و به زودی با مورینیو صحبت خواهم کرد.»

انتظار می رود که مورینیو تلاش چشمگیری برای بازگرداندن تورس به روزهای اوج فوتبالی اش انجام دهد ولی این اتفاق تنها به شرطی رخ می دهد که تورس در چلسی بماند و این ایده ای است که خود تورس نیز آن را در ذهن دارد.

تورس 29 ساله ادامه داد:« صحبت های مورینیو برای من به منزله یک انگیزه است. من می خواهم در چلسی بمانم. با این تیم قرارداد دارم و می خواهم بهترین بازیکن در پستم باشم.پس بعید می دانم که جایی بهتر از اینجا برای من باشد. مورینیو افتخارات و جامهایی به مراتب بیشتر از ما به دست آورده. این چالش جدیدی است و من بی صبرانه در انتظار آن هستم.

محمدرضاخرم روز بازدید : 52 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 نیمار: اسپانیا شانس اول قهرمانی است

مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل شانس اسپانيا براي قهرماني در جام کنفدارسيون‌ها را بيش از ديگر تيم‌ها مي‌داند.

   
 
جام کنفدراسيون‌ها شنبه شب با ديدار برزيل ميزبان با ژاپن آغاز خواهد شد. نيمار، بخت اول گلزني برزيل در اين رقابت‌ها معتقد است که اسپانيا بيشترين شانس را براي قهرماني دارد.

به گزارش ايسنا ، اين مهاجم جوان که چند روز پيش به بارسلونا پيوست، گفت: اسپانيا تيم بزرگي است. در اين تيم بازيکنان بزرگي توپ مي‌زنند. بر اين باورم که اسپانيا بيشترين شانس را براي قهرماني دارد. بازي برابر اين تيم در فينال زيبا و لذت‌بخش خواهد بود يا بهتر است بگويم که رويايم رويارويي با اين تيم در فينال است.

او افزود: هرچند اسپانيا شانس بيشتري براي قهرماني دارد اما براي قهرماني برزيل از هيچ تلاشي فروگذار نخواهم کرد. اين رقابت‌ها براي من از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. مهم‌ترين چيز در شرايط کنوني بستن يک تيم هماهنگ و يکدست است. ما در اين مسير گام برمي‌داريم.

برزيل در گروه يک با تيم‌هاي ژاپن، مکزيک و ايتاليا همگروه است. اسپانيا در گروه دوم با تيم‌هاي اروگوئه، نيجريه و تائيتي جاي دارد.

 

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 4,329
  • بازدید کلی : 36,222