loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 52 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

بوفون: توتي يک بازيکن جاودانه است



دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است که کاپيتان رم يک بازيکن جاودانه است که با حفظ فرم کنوني مي‌تواند در جام‌جهاني پيش رو به ميدان برود.

 

فرانچسکو توتي در اين فصل از رقابت‌هاي کالچو ايتاليا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نيز به هم‌تيمي‌هايش داده تا به همراه رم از هفت ديدار خود 21 امتياز به دست آورده و صدرنشين سري A شوند.

به گزارش فارس،به عقيده بسياري از کارشناسان و همين طور چزاره پرندلي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا، توتي مي‌تواند در ترکيب آتزوري براي جام جهاني 2014 برزيل قرار بگيرد.

جيانلوييجي بوفون در اين زمينه گفت:‌ پيشتر نيز گفتم، توتي از آن دسته بازيکناني است که از چند نظر به هيچ وجه افت نمي‌کند. او اکنون از نظر فيزيکي و ذهني و همچنين از ديد تکنيکي و توانايي‌هاي طبيعي در شرايطي قرار دارد که مي‌تواند با قرار گرفتن در ترکيب، نتيجه‌ ديدار را عوض کند.

وي افزود: با توجه به عملکردي که در طول فصل از خود نشان داده طبيعي است که همه در مورد او مثبت حرف بزنند. ماه اکتبر است و نزديک جام جهاني هستيم. اگر او تا زمان آغاز جام جهاني در همين فرم باقي بماند، هيچ شکي نيست که مي‌تواند در جام جهاني حضور پيدا کند.

 

محمدرضاخرم روز بازدید : 44 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

اسپانيا - ايتاليا؛ تکرار فينال يورو2012

پس از گذشت يک سال، نبرد تماشايي لاروخا و آتزوري در جام کنفدراسيون‌ها تکرار مي‌شود.   


 فردا (پنج‌شنبه) دومين ديدار مرحله نيمه نهايي جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل با ديدار تماشايي دو تيم قدرتمند قاره اروپا يعني اسپانيا و ايتاليا انجام مي‌شود. در اين مصاف لاروخا (اسپانيا) و آتزوري (ايتاليا) پس از گذشت يک سال بار ديگر به مصاف هم مي‌روند. يک سال قبل در نبرد نهايي مسابقات يورو 2012 که در دو کشور لهستان و اوکراين انجام شد، اين دو رقيب ديرينه مقابل هم قرار گرفتند که ماتادورها 4 بر صفر مقابل لاجوردي‌پوشان به برتري رسيده و جام قهرماني را کسب کردند.

 پس از گذشت 12 ماه يکبار ديگر اين دو رقيب در مرحله سرنوشت‌ساز جامي ديگر برابر هم صف‌آرايي مي‌کنند و گمان مي‌رود تيم‌ تحت هدايت پرندلي (ايتاليا) انگيزه‌هاي مضاعفي براي انتقام از تيم دل بوسکه (اسپانيا) دارد.

اين نبرد تماشايي در ورزشگاه کاستلو در شهر فورتالزا برگزار مي‌شود.

نخستين ديدار اين مرحله امشب ميان برزيل و اروگوئه انجام خواهد شد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 485 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 برزیل 4 - ایتالیا 2: اشتباهات روشن، صدرنشینی سلسائو

رقابتهای گروه A رقابتهای جام کنفدراسیون ها با پیروزی تیم های برزیل و مکزیک مقابل حریفان خود به پایان رسید اما در نهایت برزیل و ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
 
 برزیل موفق شد با نتیجه 4 بر 2 ایتالیا را از پیش رو برداشت تا آخرین دیدار مرحله گروهی خود در جام کنفدراسیون ها را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. در این بازی دانته (46)، نیمار (55) و فرد (67، 89) برای برزیل گل زدند و جیاکرینی (51) و کیه لینی (71) نیز گل های ایتالیا را به ثمر رساندند.

به این ترتیب برزیل با کسب 3 پیروزی از سه بازی خود با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به جمع 4 تیم پایانی صعود کرد و ایتالیا نیز با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نظر نویسنده: خیلی بازی قشنگی بود مخصوصا گل نیمار خیلی زیبا بود .

محمدرضاخرم روز بازدید : 42 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

برزیل توانست با برد چهار بر دو مقابل ایتالیا صدرنشین گروه A جام کنفدراسیون‌ها شود. ایتالیا هم به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت و احتمالا با اسپانیا روبرو خواهد شد.

ایتالیا همانی بود که مقابل ژاپن نشان داد: با آشفتگی وحشتناک دفاعی. برزیل در نیمه اول مسلط بر میدان بود اما در وقت‌های تلف‌شده این نیمه به گل رسید. دانته که جای داوید لوییز مصدوم را در ترکیب برزیل گرفته بود توانست گل اول را بزند. ضربه سر فرد را جیان‌لوییجی بوفون عالی دفع کرد اما توپ در برگشت به دانته رسید که در موقعیت آفساید بود و او گل اول را زد.

ایتالیا در دقیقه 51 گل تساوی را زد. بوفون توپ را بلند به زمین برزیل فرستاد، آنتونیو کاندروا ضربه سر زد و ماریو بالوتلی با حرکتی آکروباتیک و بسیار زیبا توپ را به امانوئله جاکرینی سپرد. این بازیکن چندپسته که زیر فشار شدید انتقادات قرار دارد ابتدا تعلل کرد اما سپس از داخل محوطه جریمه شوتی زد که ژولیو سزار هیچ بختی برای مهارش نداشت.

اما برزیل دوباره پیش افتاد. نیمار در دقیقه 55 از ایتالیا خطا گرفت و خودش ضربه ایستگاهی را با شوتی محکم به زیبایی به داخل دروازه بوفون فرستاد.

برزیل در دقیقه 66 به گل دوم رسید. فرد از بین جورجیو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی گریخت و پاس عالی مارسلو را به گل تبدیل کرد.

اما ایتالیا در دقیقه 71 به شکلی عجیب بازی را مساوی کرد. روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی مسابقه به دلیل خطا در محوطه جریمه برزیل در سوت خود به علامت پنالتی دمید اما پس از سوت او بود که کیه‌لینی توپ را به درون دروازه زد. داور گل را پذیرفت و اعتراضات سزار – که واکنشی روی گل نشان نداده بود – تاثیری نداشت.

کریستین ماجو هم یک بار با ضربه سر توپ را به تیر کوبید اما این برزیل بود که گل آخر مسابقه را می‌زد. روی اشتباه مدافعان ایتالیا، توپ به برنارد رسید و این پدیده فوتبال برزیل آن را به مارسلو سپرد. شوت مارسلو را بوفون دفع کرد اما فرد در برگشت آن را گل کرد. تصاویر آهسته نشان می‌داد ایرماتوف روی این گل هم اشتباه کرده و فرد در آفساید بوده.

محمدرضاخرم روز بازدید : 51 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌هاي فيفا 2013 شب گذشته در برزيل آغاز شد.اين تورنمنت بين المللي تمريني آمادگي براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 در اين کشور نيز خواهد بود.


در چارچوب رقابت هاي نهمين جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل ، مکزيک و ايتاليا به ديدار يکديگر رفتند که اين ديدار 2 بر يک به نفع ايتاليا پايان يافت.

گل هاي اين ديدار به ترتيب ورود به دروازه ، توسط آندره الپيرو و ماريو بالوتلي از ايتاليا و خاوير هرناندز از مکزيک به ثمر نشست .

اين تورنمنت بين المللي تمريني آمادگي براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 در اين کشور نيز خواهد بود.

رقابت‌هاي اين دور تصادفاً با دور چهارم بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا نيز هم زمان شده است که کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) از فيفا درخواست کرده تا تاريخ آنرا عوض کند، البته AFC به اين نتيجه رسيد که زمان مسابقات تنها براي ژاپن تغيير يابد چرا که اين تيم نماينده AFC در جام کنفدراسيون‌ها است.

در اين تورنمنت هشت تيم از مجموع شش کنفدراسيون در شش شهر اين کشور به رقابت خواهند پرداخت.

تا به حال دو تيم آرژانتين و فرانسه توانسته‌اند قهرمان سه تورنمنت بزرگ فيفا از جمله جام جهاني، المپيک فوتبال و جام کنفدراسيون‌ها باشند و در اين دوره اروگوئه، ايتاليا و اسپانيا نيز فرصت دست يافتن به اين عناوين را دارا هستند.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 4,352
  • بازدید کلی : 36,245