loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 43 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

 

رونالدو دوست دارد به تیم سابقش برگردد و دیوید مویس هم از این انتقال استقبال می‌کند.

 کریستیانو رونالدو قرار است در سه روز آینده با مقامات منچستریونایتد دیدار کند. روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشته این مهاجم رئال مادرید آماده بازگشت به لیگ برتر است و می‌خواهد پیش از تمرین با رئال پیشنهاد باشگاه سابقش را بشنود.

رونالدو فصلی ناراحت را در رئال مادرید گذراند و دوست دارد به منچستریونایتد برگردد. تنها کارلو آنچلوتی، مربی جدید رئال می‌تواند مانع رفتن او شود.

فیفا البته باشگاه‌ها را از مذاکره رسمی مستقیم با بازیکنانی که قرارداد دارند منع کرده، اما هر هم رونالدو و هم یونایتد توافق کرده‌اند که هرگونه نشستی را تکذیب کنند.

دیوید مویس مستقیما درخواست خرید رونالدو را به یونایتد داده است.

محمدرضاخرم روز بازدید : 37 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

توپچی‌ها مهاجم رئال مادرید را چند هفته است که زیر نظر دارند.

 گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید در آستانه پیوستن به آرسنال است.

اخیرا خبر رسیده که توپچی‌ها 24 میلیون یورو برای این بازیکن 25ساله می‌پردازند و با او بر سر دستمزد 100هزار پوند در هفته به توافق رسیده‌اند.

یوونتوس مدت‌ها به دنبال خرید او بود اما آمدن احتمالی کارلوس تبس نشان می‌دهد آنها از خرید ایگواین دور شده‌اند.

نیکولاس ایگواین، مدیر برنامه‌های گونسالو می‌گوید: «به نظرم ایگواین به آرسنال نزدیک‌تر شده. یوونتوس باشگاه بزرگی است اما گونسالو برایشان بیش از حد گران است.»

ناپولی هم او را به عنوان جانشین ادینسون کاوانی در نظر گرفته بود: «ناپولی تیمی قدرتمند است که آرژانتینی‌های بسیاری در آن بازی کرده‌اند. اما با این حال باید نمی‌توان کتمان کرد که گونسالو به آرسنال نزدیک‌تر است.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 منچستریونایتد به دنبال معاوضه رونی و رونالدو

کریستیانو رونالدو و وین رونی ممکن است جای خود را با هم عوض کنند، اتفاقی که اگر بیفتد یکی از بزرگ‌ترین انتقالات تابستانی رقم خواهد خورد.

دیلی میل نوشته منچستریونایتد می‌خواهد 70 میلیون یورو به علاوه وین رونی را به رئال مادرید بدهد تا ستاره پرتغالی‌ را به اولدترافورد برگرداند.

رونالدو در منچستر به‌شدت محبوب است و رونی هم می‌تواند گزینه‌ای عالی در این انتقال باشد. خبرهای زیادی از رفتن او به گوش می‌رسد و چلسی هم به دنبالش است. اما رئال مادرید ممکن است مقصد او باشد. کارلو آنچلوتی، مربی احتمالی رئال مادرید به‌شدت طرفدار اوست و رئال هم به آسانی دستمزد او را فراهم خواهد کرد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 43 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

ژابی آلونسو هافبک دفاعی سابق لیورپول و کنونی رئال مادرید هنوز حاضر به عقد قرارداد جدید با

کهکشانی ها نشده است.

پدر ژابی میگوید که او میخواهد کمی صبر کند تا بهترین تصمیم را بگیرد !

اما شاید علاقه غیر انکار آلونسو به لیورپول و هم بازی اش جرارد سبب شود تا راه رفتن سوارز هموار گردد.

و یا شاید دو باشگاه این دو را معاوضه کنند یعنی سوآرز به رئال برود و ژابی به خانه برگردد و در کنار جرارد مثل گذشته کمربند محکمی برای لیورپول در وسط میدان درست کنند.

محمدرضاخرم روز بازدید : 34 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

آنچلوتي سرمربي رئال مادريد شد



رسانه هاي فرانسوي از نهايي شدن پيوستن کارلو آنچلوتي به رئال مادريد خبر دادند.

سرانجام پس از کش و قوس هاي زياد باشگاه پاري سن ژرمن به در خواست رئال مادريد براي بستن قرار داد با کارلو آنچلوتي پاسخ مثبت داد تا اين مربي ايتاليايي جانشين ژوزه مورينيو در سانتياگو برنابئو شود.

 روزنامه اکيپ فرانسه نوشت: رئال مادريد با آنچلوتي به توافق رسيد و با پرداخت 4.5 ميليون يورو به پاري سن ژرمن او را جذب کرد.

روزنامه لو پاريسين فرانسه هم با تاييد نهايي شدن پيوستن آنچلوتي به رئال مادريد نوشت: آنچلوتي به حقوق ماهانه 7 الي 8 ميليون يورو به رئال مادريد پيوست.قرارداد او به خاطر مسائل مالياتي تا اول ژوئيه امضا نمي شود.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

تاکنون بازیکنان زیادی تیم های فصل آینده خود را انتخاب کرده اند. 15 انتقال بزرگ تابستان امسال تاکنون به شرح زیر بوده است:

1. رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید به موناکو - 60 میلیون یورو

2. نیمار از سانتوس به بارسلونا - 57 میلیون یورو

3. رودریگز از پورتو به موناکو - 45 میلیون یورو

4. فرناندینهو از شاختار دونتسک به منچستر سیتی - 40 میلیون یورو

5. ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن - 37 میلیون یورو

6. ژائو موتینیو از پورتو به موناکو - 25 میلیون یورو

7. آندره شورله از لورکوزن به چلسی - 22 میلیون یورو

8. خسوس ناواس از سویا به منچستر سیتی - 17.5 میلیون یورو

9. یاگو آسپاس از سلتاویگو به لیورپول - 7.7 میلیون پوند

10. فرناندو از گرمیو به شاختار دونتسک - 11 میلیون یورو

11. سونگ هیون مین از هامبورگ به لورکوزن - 10 میلیون یورو

12. ریکی فن وولفسوینکل از  اسپورتینگ لیسبون به نوریچ - 10 میلیون یورو

13. دژان لاورن از المپیک لیون به ساوتهمپتون - 10 میلیون یورو

14. لازار مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا لیسبون - 10 میلیون یورو

15. هکتور هررا از پاچوکا به پورتو - 10 میلیون یورو

زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و با توجه به پیشنهاداتی که باشگاه های مختلف برای گرت بیل داده اند امکان شکسته شدن رکورد تاریخ نقل و انتقالات نیز وحود دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 38 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)


 

سران رئال‌مادريد و مالاگا براي جابه‌جايي ايسکو به توافق رسيدند. 

رئال‌مادريد پس از آنتونيو کارواخال با ايسکو پديده فوتبال اروپا در سال 2012 به توافق نهايي دست يافت تا اين مهاجم جوان از فصل آينده پيراهن رئال‌مادريد را به تن کند.

به نوشته روزنامه اسپانيايي AS مديران رئال‌مادريد و مالاگا براي انتقال ايسکو به توافق نهايي دست يافتند اما قرار است قرارداد اين بازيکن هفته‌ آينده امضا شود. پيش از اين از منچسترسيتي به عنوان مقصد آتي ايسکو ياد شده بود.

ايسکو در سال 2012 به عنوان بهترين بازيکن جوان اروپا انتخاب شد و جايزه پسرطلايي فوتبال اروپا را از آن خود کرد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 60 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

سوارز شاید تنها گزینه ای ست که سرخ پوشان لیورپول حضور وی در تیم می بالند آنها تمام تلاش خود را می کنند تا این ستاره را حفظ کنند اما از قرار معلوم او تمایلی به ماندن ندارد


وی در آخرین صحبت خود گفت: من تمام آنچه دارم را همیشه در زمین به کار می گیریم اما علاقه شدید من به رئال مادرید به طور قطع از کسی پنهان نیست من هم مثل هر بازیکن دیگر رئال مادرید را به تمامی تیم های دنیا ترجیح می دهم و اگر حق انتخاب داشته باشم به طور قطع آنها را انتخاب خواهم کرد. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 41 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

1-برنامه بایرن مونیخ برای لواندوفسکی در سال 2014: بایرن مونیخ با چزاری کوچارسکی ایجنت روبرت لواندوفسکی ارتباط برقرار کرده و قصد دارد وی را در سال 2014 جذب نماید. هر دو طرف بر سر شرایط قرارداد به توافق رسیده اند.



2-ماریو گومز قصد ترک بایرن مونیخ را دارد: ایجنت ماریو گومز طی چند روز آینده با یوونتوس، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی ملاقات خواهد کرد، تا با باشگاه های خواهان این مهاجم بایرن مونیخ به توافق دست پیدا کند.



3-ویگان برای جیمز مک کارتی 20 میلیون پوند می خواهد: باشگاه ویگان اعلام کرد در صورتی حاضر به فروش جیمز مک کارتی ملی پوش ایرلندی اش می شود، که 20 میلیون پوند برای فروش وی دریافت کند. تاتنهام، فولام، لیورپول و چلسی علاقه مند به جذب این بازیکن می باشند.



4-استروتمن لیگ برتر را ترجیح می دهد: هافبک تیم آیندهوون که ناپولی را علاقه مند به جذب خود می بیند، حضور در لیگ برتر انگلستان را ترجبح می دهد. ماندن در آیندهوون برای حضور در جام جهانی نیز یکی از گزینه های وی می باشد.



5-موراتا، رئال مادرید را ترک نمی کند: آلوارو موراتا در فصل 14-2013 نیز در رئال مادرید به میدان خواهد رفت. وی فصل گذشته 581 دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفت.



6-پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی المپیک مارسی برای جذب کاپل: باشگاه المپیک مارسی با ارائه پیشنهادی 3.5 میلیون یورویی قصد جذب دیه گو کاپل هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را دارد. اما مارسی تیم لیورپول را رقیب خود می بیند.



7-لیورپول، موراتا را به عنوان بخشی از قرارداد سوارز می خواهد: باشگاه لیورپول قصد دارد آلوارو موراتا مهاجم جوان تیم رئال مادرید را به عنوان بخشی از قراداد فروش لوییس سوارز به رئال مادرید، به خدمت گیرد.



8-علاقه آرسنال به جذب پایه: باشگاه آرسنال قصد دارد دیمیتری پایه وینگر ملی پوش لیل را به خدمت گیرد.



9-تاتنهام خواهان دوریا و پائولینیو: تاتنهام قصد دارد دوریا مدافع جوان بوتافوگو و پائولینیو هافیک کورینتینانس را جذب نماید.



10-سیمئونه، اوتامندی را می خواهد: دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به جذب نیکلاس اوتامندی مدافع 25 ساله پورتو علاقه مند است. 

محمدرضاخرم روز بازدید : 61 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 ماریو بالوتلی همواره با کارهای عجیبش به تیتر نخست رسانه‌ها بدل می‌شود. به همین خاطر رونالدوی برزیلی تاکید کرده که این بازیکن نباید راهی که آدریانو رفت را یک بار دیگر طی کند.

رونالدو به گازتا دلو اسپورت گفت: همه ما در همه برهه‌های زندگی‌ ورزشی‌مان کارهای خنده‌ دار و احمقانه‌ای انجام داده‌ایم. مهم این است که بدانید در چه زمانی باید این کارها را کنار بگذارید. همواره کارهایی که آدریانو در دوران ورزشی‌اش انجام داد را به خاطر می‌آورم. البته این موضوع ربطی به شرایط ماریو بالوتلی ندارد. ماریو متفاوت است.

وی افزود: آدریانو استعداد فوق العاده‌ای داشت و از فیزیک بسیار مناسبی بهره می‌برد. او هر کاری که دوست داشت در زمین مسابقه انجام می‌داد اما حالا به هر دلیلی او دیگر نمی‌تواند آن کارها را انجام دهد. بنابراین تنها توصیه‌ای که می‌توانم به بالوتلی کنم این است که روی فوتبالش تمرکز کرده و استعدادش را هدر ندهد.

 

محمدرضاخرم روز بازدید : 40 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی از سران رئال خواسته تا پیرلو، شاگرد پیشینش در میلان را به سانتیاگو برنابئو ببرند

 طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی از جمله اسپورت کاتالونیا و آ.اس، آندره آ پیرلو ممکن است یکی از خریدهای تابستانی باشگاه رئال مادرید باشد؛ چرا که کارلو آنچلوتی ، سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن که نام او به عنوان گزینه اول جانشینی مورینیو روی نیمکت مربیگری رئال مادرید به گوش می رسد، چنین درخواستی از سران رئال داشته.

کارلتو از مادریدی ها خواسته تا برای تقویت بازی سازی و خلاقیت این تیم، برای خرید آندره آ پیرلو دست به کار شوند؛

آنچلوتی و پیرلو در طول دوران حضورشان در میلان با هم همکاری می کردند و کارلتو از ارزش های بالای این بازیکن ایتالیایی مطلع است . فلورنتینو پرس هم می داند که در صورت به خدمت گرفتن آنچلوتی باید خواسته های او را برآورده کند. طبق گزارش های منتشره، پیرلو مذاکراتی هم با آنچلوتی داشته است.هرچند که او تمایل چندانی برای ترک فوتبال ایتالیا ندارد؛ چون در یوونتوس به خوبی جا افتاده و با این تیم موفقیت های زیادی را کسب کرده است. اما رویای بازی کردن در رئال مادرید، موضوعی است که هر بازیکنی از جمله پیرلوی 33 ساله را نیز به شدت وسوسه می کند.پیرلو یکی از موفق ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپاست و کیفیت بالای فوتبالی و تکنیک فوق العاده او زبانزد خاص و عام است. او در سال 2005 نیز مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفته بود ولی درنهایت آن زمان نتوانست به این تیم منتقل شود.

البته بعید است که رئالی ها نتوانند با قیمتی کم پیرلو را به خدمت بگیرند. سران یوونتوس نمی خواهند ستاره ارزشمندشان را به آسانی ازدست بدهند ولی در صورت تمایل پیرلو، قطعا حاضر خواهند شد تا برسرمیز مذاکره بنشینند.پیرلو به عنوان بازیکنی آزاد و بعد از اتمام قراردادش با میلان به یوونتوس پیوست و سران بینکونری هم می دانند که نمی توانند برای فروش او پول زیادی طلب کنند. در ایتالیا همه براین باورند که در صورت خواست پیرلو، این انتقال ، شدنی است.

محمدرضاخرم روز بازدید : 96 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

سوارز: آرزویم فوتبال اسپانیاست، ولی الان فقط جام کنفدراسیون ها

 

 

سوارز می گوید: "من عاشق بازی کردن برای اروگوئه هستم و الان فقط می خواهم روی این کارم تمرکز کنم."

وی اضافه می کند: "اصلا نمی خواهم به ترانسفر شدن فکر کنم و تمام هدفم بردن این جام در پیش روست؛ چرا که کشور ما تمامی افتخارات را در ویترینش دارد به جز جام کنفدراسیون ها، که ما امیدواریم با تلاش زیاد، این جام را هم به کلکسیون خود اضافه کنیم."

این در حالیست که سوارز از تیم های بزرگی همچون رئال مادرید و بایرن مونیخ، پیشنهاد دارد.

محمدرضاخرم روز بازدید : 37 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رد پيشنهاد رئال مادريد از سوي لواندوفسکي


مهاجم لهستاني دورتموند پيشنهاد 30 ميليون يوروي رئال‌مادريد را رد کرد. لواندوفسکي دوست دارد به بايرن‌مونيخ برود.


عملکرد خوب روبرت لواندوفسکي در ترکيب دورتموند تيم‌هاي سرشناس اروپايي را به تکاپو انداخته است. رئال‌مادريد که با درخشش لواندوفسکي از صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا باز ماند به دنبال جذب اين مهاجم لهستاني است، اما خود اين بازيکن تمايلي براي پيوستن به کهکشاني‌ها ندارد.

به گزارش ايسنا،هانس واتسکه، رييس اجرايي بوروسيادورتموند از رد پيشنهاد 30 ميليون يورويي رئال مادريد از سوي لواندوفسکي خبر داد، او گفت: با رئال مادريد بر سر انتقال لواندوفسکي به توافق رسيده‌ايم اما خود اين بازيکن پيشنهاد رئال مادريد را رد کرد و دوست دارد در بايرن‌ مونيخ و يا دورتموند بازي کند. سران رئال مادريد براي جذب روبرت 30 ميليون يورو پيشنهاد دادند و اين رقم با موافقت باشگاه دورتموند همراه شود. دو باشگاه براي اين انتقال به توافق رسيدند، اما در نهايت اين خود لواندوفسکي بود که با پيوستن به رئال مادريد مخالفت کرد. متاسفانه او دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود، اما ما او را حفظ خواهيم کرد.

لواندوفسکي در حالي دوست دارد به بايرن‌ مونيخ برود که پيش از اين رييس اجرايي دورتموند اعلام کرد که او را به هيچ وجه به بايرن‌ مونيخ نخواهد فروخت.

محمدرضاخرم روز بازدید : 33 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رونالدو تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد اما مذاکرات چند ماه اخیرش با این باشگاه به نتیجه نرسید

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال، شایعات اخیر در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه را رد کرد.
رونالدو تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد اما مذاکرات چند ماه اخیرش با این باشگاه به نتیجه نرسیده به همین دلیل شایعات زیادی در مورد جدایی او از این باشگاه منتشر شده است.
اما به تازگی اعلام شد که رئالی ها آماده اند تا پیشنهاد جدیدی به این ستاره پرتغالی ارائه بدهند که او را متقاعد به ادامه حضور در برنابئو خواهد کرد؛ خبری که با واکنش رونالدو مواجه شد.
او در صفحه توئیترش نوشت:"  همه شایعاتی که در مورد تمدید قرارداد من با رئال منتشر شده، نادرست است."

رونالدو بارها تاکید کرده که مشکلات قبلی اش در رئال ارتباطی با مسائل مالی نداشته و به نظر می رسد این تکذیب هم در همین راستا صورت گرفته است
محمدرضاخرم روز بازدید : 51 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 رئال مادرید یا منچسترسیتی مقصد بعدی کاوانی

 Edinson Cavani 2011.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، ادینسون کاوانی 26 ساله به شدت مورد توجه چلسی قرار دارد ولی به نظر می‌رسد مانوئل پیگرینی که به زودی هدایت منچسترسیتی را به دست خواهد گرفت، مهاجم اروگوئه‌ای را از چنگ آبی‌ها در خواهد آورد.

یکی از نزدیکان کاوانی در گفت‌وگو با ایستگاه رادیویی مونته ویدئو گفته که منچسترسیتی و رئال مادرید هم برای امضای قرارداد با ادینسون وارد عمل شده‌اند.

«کاوانی در حال گفت‌و گو با سران سیتی و رئال است. بارها اعلام شده اورلیو دی لورنتیس (رییس ناپولی) در حال مذاکره با چلسی است ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. همه چیز طی چند هفته آینده مشخص خواهد شد.»

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 907
  • بازدید سال : 4,294
  • بازدید کلی : 36,187