loading...
اخبار باشگاه لیورپول
محمدرضاخرم روز بازدید : 39 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

-ترس تاتنهام از پیوستن پائولینیو به چلسی: باشگاه تاتنهام نگران آن است که چلسی با مبلغی 15 میلیون پوندی موفق به جذب پائولینیو هافبک مورد علاقه آن ها از تیم کورینتیانس شود.

منبع: Daily Mirror

 

-ولفسبورگ، بارترا و مارتینز را می خواهد: باشگاه ولفسبورگ علاقه مند است مارک بارترا بازیکن تیم بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گیرد. اینیو مارتینز بازیکن تیم رئال سوسیه داد دیگر بازیکنی است که ولفسبورگ علاقه مند به جذبش می باشد.

منبع: WAZ

 

-مالودا به المپیاکوس می رود: فلورن مالودا هافبک فصل گذشته تیم چلسی که بازیکن آزاد می باشد، با قراردادی دو ساله به تیم المپیاکوس خواهد پیوست.

منبع: France Football

 

-لورن بلان، لوییز را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب داوید لوییز مدافع تیم چلسی می باشد.

منبع: Daily Mail

 

-شاختار دونتسک رقیب سوانسی سیتی در راه جذب گومیس: شاختار دونتسک اوکراین برای جذب بافه تیمبی گومیس مهاجم تیم المپیک لیون رقیب سوانسی سیتی می باشد.

منبع: Daily Mirror

 

-تاتنهام آماده پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب بنتکه: باشگاه تاتنهام قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی کریستین بنتکه مهاجم تیم آستون ویلا را به خدمت گیرد و حتی قصد دارد امانوئل آدبایور را به عنوان بخشی از قرارداد به آستون ویلا واگذار نماید.

منبع: Daily Star

 

-والنسیا، رومئو را می خواهد: میروسلاو دیوکیچ سرمربی تیم والنسیا، اوریول رومئو هافبک تیم چلسی را برای فصل آینده هدف قرار داده است. آن ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی جذب نمایند.

منبع: Superdeporte

 

-رونی قصد دارد در منچستریونایتد بماند: وین رونی به دیوید مویس گفته که قصد دارد در تیم منچستریونایتد به فعالیتش ادامه دهد.

منبع: Sunday Mirror

 

-ویلیامز به آرسنال خواهد پیوست: اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی به تیم آرسنال خواهد پیوست.

منبع: Daily Telegraph

 

-رینا بر روی نیمکت خواهد نشست: سیمون مینیولت با قیمت 9 میلیون پوند از تیم ساندرلند راهی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب پپه رینا فصل آینده مسابقات را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

منبع: Mail on Sunday

محمدرضاخرم روز بازدید : 64 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

1-هالک قصد پیوستن به چلسی را دارد: هالک مهاجم تیم زنیت سن پطرزبورگ قصد دارد به تیم چلسی بپیوندد. ژوزه مورینیو برای این مهاجم 26 ساله، آماده است 40 میلیون یورو پرداخت نماید.


2-بودجه 70 میلیون یورویی مویس: باشگاه منچستریونایتد بودجه 70 میلیون یورویی برای خریدهای جدید در اختیار دیوید مویس قرار می دهد. تیاگو آلکانتارا و سسک فابرگاس دو هافبک بارسلونا و روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند اهداف منچستریونایتد می باشند.


3-آرسنال برای ایگواین دست به جیب می شود: آرسن ونگر آماده است برای جذب گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید 25 میلیون یورو پرداخت نماید.


4-پاریسن ژرمن، لوییز را می خواهد: باشگاه پاریسن ژرمن علاقه مند است داوید لوییز مدافع تیم چلسی را جذب نماید.


5-لیورپول و منچستر یونایتد، پاپادوپولوس را می خواهند: کریاکوس پاپادوپولوس مدافع یونانی شالکه 04 گفت که در لیست خریدهای دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد قرار دارد. باشگاه آلمانی برای این مدافع مرکزی 22.5 میلیون یورو پول می خواهد.


6-اسپارتاک مسکو جورادو را می خواهد: باشگاه اسپارتاک مسکو امیدوار است موفق به جذب جورادو مهاجم اسپانیایی شالکه 04 شود.


7-امره کان خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت: امره کان هافبک 19 ساله بایرن مونیخ، خواهان بازگشت به اینتراخت فرانکفورت می باشد.


8-لیورپول در آستانه امضای قرارداد با مینیولت: باشگاه لیورپول با سیمون مینیولت دروازه بان تیم ساندرلند به توافق رسیده است، ولی باید پیشنهاد 8 میلیون پوندی خود را بهبود بخشد.


9-خروج رانوکیا، ورود دانیلو: اینترمیلان قصد دارد آندرا رانوکیا مدافع ملی پوش خود را به فروش رساند و دانیلو مدافع تیم اودینزه را جانشین وی نماید.


10-وستهم برای جذب کرول 50 میلیون یورو می پردازد: وستهم برای جذب اندی کرول مهاجم ملی پوش لیورپول آماده است 20 میلیون یورو به لیورپول و 30 میلیون یورو برای یک قرارداد 5 ساله به این مهاجم پرداخت نماید.

درباره ما
Profile Pic
حامد نوید ومحمد احمق مدیران سایت(NHM)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام لیگ های معتبر دنیا بیشتر خوشتان می آید؟
    از کدام بازیکنان لیگ انگلیس بیشتر خوشتان می آید؟
    به نظر شما بخش عمده ی اخبار وبلاگ درمورد چه تیم هایی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 954
  • بازدید سال : 4,341
  • بازدید کلی : 36,234